مژن مظفری منتخب استعداد برتر در انجمن بین المللی هنرهای تجسمی IAA آمریکا

مژن مظفری منتخب استعداد برتر در انجمن بین المللی هنرهای تجسمی آمریکا IAA
به گزارش سایت تندیس: هنرمند معاصر ایرانی، ” مژن مظفری ” به عنوان استعداد برتر در انجمن بین المللی هنر: (International Association of Art (IAA انتخاب شد.

موژن مظفری

انجمن بین المللی هنرهای تجسمی IAA، وابسته رسمی یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد) می باشد. هدف این انجمن، حمایت از هنرمندان بین المللی که در حوزه تجسمی کار می کنند، می‌باشد. این انجمن در سال جاری، سی هنرمند در آمریکا را به عنوان استعداد برتر معرفی کرده است که در این میان نام یک هنرمند ایرانی به نام ” مژن مظفری” نیز اعلام گردیده است.

مژن مظفری، هنرمند نقاش و کانسپچوالیست ایرانی است که بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد نقاشی، به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا نیز موفقیت های زیادی در زمینه نقاشی و هنر مفهومی کسب کرده است. از جمله می‌توان به جوایزی نظیر لوح تقدیر مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده، لوح تقدیر از هوشنگ سیحون اشاره نمود.

از جمله فعالیتهای او در ایران نیز می‌توان به اثر مشترک او به نام “آب، حیات” در اولین دوسالانه هنرمفهومی که در سال ۱۳۸۰ در موزه هنرهای معاصر برگزار گردید اشاره کرد. همچنین می‌توان به نمایشگاه‌های آثار کانسپچوال آرت او در گالری سیحون با عنوان بیداری (Awakening) در سال ۲۰۱۱، مرگ باره (The Death of Bareh) در گالری مات در سال ۲۰۰۵ و سیمرغ در گالری لاله در سال ۲۰۰۱ اشاره نمود. او همچنین در دانشگاه UCLA و دانشگاه UCI درباره هنر ایران و جهان، سخنرانی داشته است.

نویسنده