«خواب» و «استوپلاژ» در نگارخانه شهركتاب فرشته

در نگارخانه ۱ شهر کتاب فرشته نمایشگاه نقاشی «خواب» آثار هنرمند جوان و خلاق آنا داراب متولد سال ۱۳۷۵ نمایش داده می شود.
 هنرمند در بیانیه نمایشگاه خود نوشته است:
« چه می شود اگر رویا ها به دام بیفتند تا ما سرمان را در رنگ های فامشان فرو ببریم؟
فضاهایی که حس تعلق را در ما برمی انگیزند و در پس هر ذهنی آرام و بی سر و صدا به حیات سیال خود ادامه می دهند ؛ گاهی قسمتی از وجودشان را آشکار می کنند، بعد به سرعت محو می شوند، با جاذبه ی گنگی که مدت ها ذهن را به خود مشغول می کند.
این مجموعه حاصل کلنجاریست برای نزدیک تر شدن به ماهیت وجزئیات بصری خیال مبهمی که در نهایت به دگردیسی فرم ها در مسیر حرکت به سمت انتزاع ختم می شود. و سرانجام آنچه عاید خود نقاش می شود ناخوشی ناشی از خدشه دارکردن ذات گریزان رویاست به وسیله ی ثبت آن.»
و در نگارخانه ۲ شهر کتاب فرشته نمایشگاه تصویرسازی با عنوان «استوپلاژ» آثار میلاد خانواده کارشناس ارتباط تصویری و دارای دیپلم افتخار ششمین دوسالانه تصویرگری تهران و شرکت در آرت فر بیروت (Beirut Art Fair) به نمایش در می آید.
او در قسمتی از بیانیه نمایشگاه خود نوشته است:
« استوپلاژ کوششی است حقیر که وجودیت افرادی را که در کهنگی عکس ها  مورد توجه بوده اند به شکلی طنز گونه و با وسایلی دور ریختنی و کهنه نمایان سازد تا شاید بتوان همه انسان هایی را که هر روز با آنها سر و کار داریم جور دیگری ببینیم حتی شده از چهره درونی آنها… »
علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند روز آدینه ۲۶ دی از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به آدرس میدان تجریش، خیابان دربندی (مقصودبیک)، پلاک۳۲، نگارخانه شهرکتاب فرشته مراجعه نمایند. نمایشگاه تا ۸ بهمن ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید روزانه ۱۱ الی ۲۱ می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۲۲۳۹۴۶۳۹  و یا آدرس ایمیل fereshtehgallery@gmail.com  تماس حاصل فرمایید.
منبع: نگارخانه شهر كتاب فرشته

نویسنده