گالری دانژه با نمایش جدیدترین آثار سید اسداالله شریعت پناهی افتتاح می‌شود

گالری دانژه با نمایش جدیدترین آثار سید اسداالله شریعت پناهی افتتاح می‌شود
نمایشگاه انفرادی نقاشی همزمان با افتتاح اولین و تنها گالری هنری استان سمنان

گالری دانژه

هنرمند: سید اسداالله شریعت پناهی

عنوان: جریان سیال هستی

گشایش: ۴ آبان ماه

خاتمه: ۲۵ آبان ماه

ساعت بازدید: ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۲

گالری روزهای شنبه تعطیل می‌باشد

نشانی: سمنان- بلوار قائم- نبش خیابان میرحاج

گالری دانژه اسد الله شریعت پناهی

گالری هنر دانژه توسط سید اسداالله شریعت پناهی از نقاشان معاصر، که آثار وی مورد توجه بسیاری از گالری‌ها و مجلات هنری در ایران و خارج از کشور قرارگرفته است، در پنجشنبه ۴ آبانماه  ساعت ۱۸ در شهرستان سمنان و با ارائه آخرین تلاش این هنرمند در نمایشگاه «جریان سیال هستی» آغاز بکار می‌نماید.

گالری هنر دانژه، به عنوان اولین و تنها گالری هنری استان سمنان، تلاش می‌نماید تا با نمایش آثار هنری هنرمندان برجسته و شناخته شده و یا جوان و با انگیزه ایرانی، رسالت خود را در شناسایی و معرفی استعدادهای نوظهور که قابلیت رقابت در عرصه های بین المللی را دارند ایفا نماید. همچنین گالری دانژه علاوه بر فعالیت در زمینه معرفی آثار هنرمندان در بازارهای داخلی، از طریق ارتباطات بین المللی خود، مسیر عرضه این آثار را به مخاطبین در سراسر جهان هموار می‌نماید.

گالری هنری دانژه همواره خود را متعهد به پیشرفت فرهنگی، هنری و آموزشی شهر و کشور می‌داند و تلاش می‌نماید تا جایگاه هنر و هنرمند در جامعه ارتقاء یابد. مأموریت ما برقرار کردن ارتباط میان هنرمندان و مخاطبین از طریق برنامه‌های مهارتی متکی بر نمایشگاه‌ها، نشریات و همکاری‌های داخلی و خارجی می‌باشد.

مکان و فضای گالری

گالری دانژه در یکی از پر ترددترین نقاط شهر و در خانه باغی به مساحت ۴۰۰ متر و زیربنای ۱۸۰ متر برپا گردیده است. فضای داخلی با نورپردازی و طراحی دقیق، مناسب نمایش حرفه‌ای آثار هنرهای تجسمی مختلف از قبیل نقاشی، مجسمه، عکس و  همچنین برگزاری نشست‌های فرهنگی می‌باشد و از شرایط مناسبی به لحاظ سهولت بازدید برخوردار است.

انتخاب هنرمندان

گالری دانژه هر یک از هنرمندان خود را با لحاظ نمودن فاکتورهایی از قبیل تکنیک، مهارت و نوآوری آنها، و نیز تأثیر آنها بر تکامل هنر انتخاب می‌نماید. گالری دانژه همواره پذیرای هنرمندانی با استعداد می‌باشد تا امکان ظهور و ارایه آثار آنها را فراهم آورد. در مجموعه گالری دانژه، ما تاکید بیشتری بر آثار اخیر از هنرمندان داریم. در طول فرایند کیوریت کردن در گالری دانژه، ما بر نگرش، اهمیت تاریخی، نوآوری‌های پیشگامانه، قابلیت فروش، تقاضا، و بینش هنری تمرکز می‌نماییم.

 خدمات گالری

گالری دانژه مشتریان خود را برای شناسایی و انتخاب آثار برجسته و با کیفیت کمک می‌نماید. خدمات گالری شامل مشاوره خصوصی برای شناسایی آثار هنری ممتاز و خرید آثار سفارشی و انجام هماهنگی برای ارسال به سراسر کشور و جهان می‌باشد. همچنین مشتریان گالری امکان بازدید اختصاصی از آثار نمایش داده شده در گالری را خواهند داشت.

راه‌های ارتباطی با گالری دانژه

گالری دانژه اسد الله شریعت پناهی

 

 

نویسنده