پرفورمنس کالیگرافی ایرانی درنگارخانه بهنام دهش پور

پرفورمنس کالیگرافی ایرانی« داوود اکبری» درنگارخانه بهنام دهش پور
گشایش:شنبه ۴ آذرماه 

 

نمایشگاه انفرادی پرفورمنس

عنوان: کالیگرافی ایرانی

هنرمند: داوود اکبری

 

پرفورمنس هنر اجراست. هنرمند بداهه نواز/بداهه نگار و بداهه نویس سعی دارد در بداهه به کمال گرایی تکنیک و مضمون دست یابد. داوود اکبری در خصوص این اجرا می گوید: «اجرای بداهه نویسی و بداهه نگاری در حضور مخاطبان و دوستان اولین تجربه است در نوع خود. برایم بسیار موجب افتخار و امتنان خواهد بود که بداهه ها را در پرفورمنس آنها با همراهی و همگامی دوستان علاقمند بنوازم و بنگارم.»

این هنرمند نگارگر در اولین روز این برنامه ۳۰ اثر بداهه نگاری و بداهه نویسی را با هنر ناب خود خلق می کند. آثار او در روز اجرا به فروش می رسد و بازدید و فروش آثار تهیه شده تا تاریخ ۷ آذرماه ادامه خواهد داشت.

داوود اکبری، طراح و نگارگر، دانش آموخته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه ۱۳۴۰ و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. سوابق کاری و هنری او شامل ریخته گری فلزی، منبت کاری، برجسته کاری روی ورق مس، طراحی فضاهای سنتی و مدرن، طراحی مبلمان شهری، بداهه نگاری  ابداعی و بداهه نویسی ابداعی است و تاکنون نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی بسیاری را در داخل کشور برگزار کرده است.

لازم به ذکر است بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

گشایش: شنبه ۴ آذرماه ساعت ۱۶ – ۲۰

بازدید از نمایشگاه: ۵ و ۷ آذرماه، ساعت ۱۰-۱۶

نگارخانه بهنام دهش‌پور: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، کوچه شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳.

شماره تماس : ۷۵۴۰۹ داخلی ۲۱۱

داوود اکبری پرفورمنس کالیگرافی ایرانی گالری بهنام دهش پور

نویسنده