چیدمان urs fischer در گالري گاگوسيان

| Gagosian Gallery
| نمايشگاه انفرادي چیدمان
| هنرمند: ارس فیشر ( urs fischer  )
| گشايش: 24 اکتبر- 6 تا۱۰
| پايان: 17 ژانویه  ۲۰۱5

اغلب آثار ارس فیشر فراتر از نقاشی، مجسمه و چیدمان های معمول هستند. این بار ارس فيشر کل فضای گالری را با رنگ هایی در کف و دیوارها، و حجم های کوچک و گاه بزرگی كه سالن های گالری را در بر گرفته اند، نمايشگاه خود را برگزار كرده است.
این نمایشگاه در قالب چیدمان و مجسمه هایی در سایزهاي بزرگ، که بر پایه‌ی سبک هایی كه به طور سنتی در نقاشی بوجود آمده اند (مانند پرتره، منظره و طبیعت بی‌جان)  قرار می‌گیرد. ارس فیشر در اين نمايشگاه از متریال‌های غنی و اغلب بی‌ثبات مجسمه سازی استفاده مي‌كند. او چه در استفاده از متريالي مانند مواد غذایی (خانه‌ی نونی، 2004) و یا مدیوم‌های خود ویرانگر دیگر مانند موم نرم که به راحتی ذوب می شود، به دنبال قابلیت‌های بی‌نهایتی در متریال های خاص می گردد تا یکي بعد دیگري در آثار خود استفاده كند. مجسمه های او و چیدمان های وسیع و تجربی‌اش آغشته به فنا پذیری خودشان و همراه با عملکرد هنر است. او عناصر پرفورمنس و پاپ آرت را برای خلق اثری که به طور مشخص در جریان است، با هم ترکیب می کند که به همان اندازه که شوخ طبعانه به نظر می رسد ترسناک نيز هست.
ارس فیشر متولد 1973 در زوریخ است و هم‌اكنون در نیویورک زندگی و کار می کند. آثار او متعلق به مجموعه های مهم عمومی و خصوصی در سر تا سر جهان است و مهمترین نمایشگاه‌های اخیر او شامل  مجموعه “نه خانه ام نه آتشم” (Espace 315, Centre Pompidou, Paric-2004)، “مری پاپینز”* در گالری بلافر، موزه هنر دانشگاه هاستون (2006- Marguerite de ponty)  در موزه نو نیویورک (2009-2010)و … و همچنين شركت در بینال ونیز سال‌های 2003، 2007 و  2011 می باشد.
* مری پاپینز شخصیت داستانی که به عنوان پرستار بچه  قدرت‌های جادویی داشته است.

منبع  (www.gagosian.com) 

[foogallery id=”4997″]

نویسنده