جشنواره ملی عکس معدن ،نمایشگاه برگزیدگان در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس معدن در موزه عکسخانه

نمایشگاه برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس معدن از روز چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۶ در موزه عکسخانه شهر افتتاح می‌شود.

جشنواره ملی عکس معدن
نخستین جشنواره ملی عکس معدن در تابستان امسال به همت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) برگزار شد. در این جشنواره از مجموع ٢ هزار آثار ارسال شده برای هیات داوری، ٧٣ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کرد و در نهایت از ١١اثر تقدیر شد.
نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس معدن برگزیده‌ای از عکس‌های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره است. هدف برگزاری جشنواره عکس معدن، استفاده از حافظه و دانش تصویری عکاسان برای گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی، ایجاد ارتباط بین اهالی فرهنگ و هنر با مسئولان این بخش است.
داوری این جشنواره بر عهده اکبر عالمی، سیف ا… صمدیان، مسعود زنده‌روح کرمانی، مهدی علی‌پور، رضا معطریان و ساعد نیکزاد بود.
علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا روز شنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۶ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ به موزه عکسخانه شهر واقع در میدان هفتم تیر، میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۴۸۹۹۳ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی موزهwww.iranphotomuseum.com مراجعه کنند.

نویسنده