جدیدترین کتاب مریم زندی از چهره‌های موسیقی ایران

رونمایی از جدیدترین کتاب مریم زندی | چهره‌های موسیقی ایران
نمایشگاه عکس مریم زندی و جشن رونمایی از کتاب ” چهره‌های موسیقی ایران” در گالری ایوان برگزار می‌شود.

مریم زندی کتاب چهره های موسیقی ایران
گالری ایوان در جدیدترین نمایشگاه خود میزبان عکس‌های‌ مریم زندی است. این نمایشگاه عکس به بهانه جشن رونمایی از کتاب “چهره‌های ۵ ، سیمایی از موسیقی معاصر ایران “روز جمعه ۱ دی ماه افتتاح شده و در نخستین روز نمایشگاه از کتاب جدید مریم زندی رونمایی می‌شود.

در این کتاب عکس‌هایی که زندی از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۶ از هنرمندان موسیقی ایران ثبت کرده است به چاپ رسیده و در میان آنها تصاویر هنرمندانی قرار دارد که در طول این سالها درگذشته‌اند. تمام عکس‌های این کتاب سیاه و سفید است و در این کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای تصویر ۱۲۰ نفر از چهره‌های معاصر موسیقی ایران آمده است.

مریم زندی متولد ۲۰ دی ۱۳۲۵ در گرگان، عضو هیئت موسس انجمن ملی عکاسان ایران، اولین رییس هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران یا انجمن ملی عکاسان و دارای لیسانس از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. مجموعه‌های متنوعی از آثار عکاسی این هنرمند به چاپ رسیده‌اند که از جمله می توان به مجموعه عکس ترکمن صحرا، تک چهره نویسندگان در کتاب آنتولوژی داستان‌نویسی در ایران، چهره‌های (۱) سیمایی از ادبیات معاصر ایران، چهره‌های (۲) سیمایی از نقاشان معاصر ایران، چهره‌های (۳) سیمایی از هنرمندان سینما و تئاتر معاصر ایران، چهره های ۴ (سیمایی از ادبیات معاصر ایران ۲) را نام برد.

نمایشگاه عکس‌های‌ مریم زندی از اول تا هشتم دی ماه ۱۳۹۶ در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

منبع: هنرآنلاین

نویسنده