نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی مهردخت

نمایشگاه گروهی نقاشی و تصویرسازی مهردخت

کیوریتور: آناهیتا سیاوش
کیان ‌دخت صادقی‌یام (صادق)

نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی مهردخت

گشایش: ۱۴دی ماه از ساعت ۱۱صبح الی ۱:۳۰ نمایشگاه تا چهارشنبه۲۰ام دی ماه ادامه داردهمه روزه به جز روز جمعه از ۱۰صبح الی ۱۹
فقط برای بانوان

هنرمندان: مهسا امین‌ زاده،مژگان بخشی، سپیده بالازاده ،سمانه براتی،سپیده پرآهنگ ،لیلا حقیقی،زهرا رمضانی‌پور،ملیحه رستمی،آزیتا رضا علی،شقایق رئوفی‌فر، سمیره سیاح،زهراسلمانی‌نژاد مهرآبادی، خدیجه سلیمیان ،هلیا سلیمی طوسی،فاطمه صادقی،مینو عنایتی‌فر،عفت منوچهری، فاطمه عابدی،محیاعبرانی،اعظم عزیزی،فاطمه سادات فقیه، دزفولی،زهرا قربانی،زینب کشمیر،رابعه گودرزی،ژینا میرک

آدرس: میدان انقلاب ، خیابان کارگر شمالی بین نصرت و بلوار کشاورز ،کوچه مهناز، پلاک ۴، گالری شهردخت
تلفن: ۴-۶۶۵۹۰۳۵۳

 

ورکشاپ تخصصی نقاشی
پاستل روی جیر

نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی مهردخت

همزمان با افتتاحیه نمایشگاه مهردخت
تجربه‌ای متفاوت از نقاشی با پاستل
توسط خانم سمیه حاجی‌زاده

ورود برای همه ی بانوان عزیز آزاد می باشداین ورکشاپ آموزشی می‌باشد و نیازی به آوردن وسایل طراحی نیست.

گروه هنری کیآنا برگزار کننده نمایشگاهی است که آقایان حق ورود به آن را ندارند. این نمایشگاه به همت آناهیتا سیاوش و کیاندخت صادقی (یام) [اعضای گروه کیآنا] برپا میگردد. در استیتمنت این رویداد هنری این چنین آمده است:
سال هاست همه چیز تغییر کرده ، دنیا روی مدار منفعت و منفعت طلب ها می چرخد و آدمها یکی پس از دیگری در این مدرنیته ی بی رحمی شرکت می کنند ولی هنوز هم مادرم، مادرم است . هنوز هم مهربان ، دلسوز و گرم و تو به عنوان جنس قدرتمند شاید ندانی که چقدر بعد از خدا باید به زاینده ات ایمان بیاوری. من یک زنم در قلمرو ام عاشق و در خارج از قلمرو ام مردانه پا به پای بی مهری ها می جنگم.
این نمایشگاه به همت گروه هنری کیآنا در نگارخانه شهردخت با موضوع زن ( مادر – دختر) برگزار خواهد شد . در این نمایشگاه هنرمندان ارزش های زنانه را به تصویر کشیدند و با هدف یادآوری مقام زن (مادر_دختر) و فراموش شدن جایگاه او در داخل و خارج از خانواده برگزار می گردد . اندکی تامل جایز است.

نویسنده