عکس‌های نادر داوودی با عنوان نادر داوودی با یک واو کمتر در گالری ایوان

عکس‌های نادر داوودی با عنوان نادر داوودی با یک واو کمتر در گالری ایوان

به گزارش هنرآنلاین، گالری ایوان در جدیدترین فعالیت خود میزبان نمایشگاه انفرادی عکس‌های نادر داوودی با عنوان “نادر داوودی با یک واو کمتر” است. این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر رنگی و سیاه و سفید است که در ژانرهای مختلف تهیه شده و مروری بر ۲۵ سال فعالیت این هنرمند است.

سردبیر مجله قهوه که پیش از این بیش از ۱۰ نمایشگاه انفرادی عکس برگزار کرده است، اعلام کرده این نمایشگاه آخرین نمایشگاه انفرادی او خواهد بود و از این پس بیشتر وقت او صرف روزنامه‌نگاری می‌شود. در این مجموعه آثاری از دوره‌های مختلف زندگی عکاس به نمایش گذاشته می‌شود که در کشورهای مختلف جهان و با شیوه‌های متنوع عکاسی شده‌اند.

داوودی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات است و بیشترین فعالیت او در حوزه عکاسی مطبوعات بوده و یکی از بنیانگذاران انجمن عکاسان مطبوعات است. او بیش از ده سال مدیر مسئول مجله “تماشاگران” بود و ساخت فیلم‌های مستند بخش دیگری از فعالیت‌های داوودی محسوب می‌شود.

نمایشگاه “نادر داوودی با یک واو کمتر” ۱۳ تا ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۶در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

نادر داوودی گالری ایوان

نویسنده