Artsale1 از هنرمندان جهت فروش آثار هنری دعوت می‌نماید

Artsale1 از هنرمندان جهت فروش آثار هنری دعوت می‌نماید

Artsale1 فروش آثار هنری

Artsale1 در شرایطی متولد گشت که غیبت یک کارگزار به جهت تبلیغات موثر در امر فروش (که این عامل باعث تسریع و تسهیل فروش آثار هنری می‌گردد) به چشم میخورد. از اینرو این مجموعه با هدف کمک به بخش اقتصاد هنر و معرفی آثار هنری هنرمندان به علاقه‌مندان این آثار، پا به عرصه وجود گذاشت .
در این راستا با دعوت از هنرمندان پیشکسوت و مفاخر این حوزه به همکاری با این مجموعه و به جهت ارج نهادن به فعالیت این والا مقامان، در پیشبرد و تثبیت جایگاه هنری این مرز و بوم تصمیم به ارائه طرح تسهیلاتی هنرمندان به مصداق، برگ سبزی تحفه درویش نموده، تا به این شکل سپاس‌گذار زحمات بی‌دریغ این عزیزان باشیم.
همچنین تدابیری اتخاذ گردیده که برای هنرمندان جوان و با استعداد نیز زمینه مساعدی به منظور عرضه و معرفی آثار هنری‌شان به جامعه هنری و علاقه‌مندان به این حوزه فراهم گردد که با مطالعه قوانین و مقرراتی که به تفصیل ذکر شده با آن آشنا خواهند شد.
مجموعه Artsale1 با تبلیغات گسترده و موثر در رسانه های مرتبط اقدام به معرفی آثار هنری هنرمندان به علاقه مندان این حوزه و مالکیت آثار هنری، با اهداف و تعابیر مختلف را میسر نموده است.
از دیگر عملکردهای نوین Artsale1 خدمات متمایز به منظور ترغیب و ایجاد حس اعتماد با عملکرد متفاوت این مجموعه میباشد که پیش نمایش آثار هنری برای اطمینان خاطر علاقه مندان به تملک آثار هنری و همچنین رعایت استانداردهای لازم جهت فروش آثارهنری، متریال های ممتاز، لایه های محافظ، اصالت اثر هنری و تضمین هویت خالق اثر هنری به جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و همچنین کارشناسی آثار هنری را شامل میگردد.
به جهت بالا بردن سطح خدمات و اطمینان خاطر هنرمندان و مجموعه داران، دفتر Artsale1 بیمه حوادث گردیده تا به این شکل به متمایز بودن سطح خدماتمان بار دیگر افتخار کنیم.
و اما به منظور برآورده ساختن نظرات و سلایق مختلف، Artsale1 تصمیم به معرفی پلن‌های متفاوت خدماتی نموده تا از این راه، گستره همکاری‌های خود را ارتقاء بخشد و همچنین خدمات مورد نیاز علاقه‌مندان را پاسخگو باشد تا هنرمندان گرامی بتوانند از مزایای آن مرتفع گردند.

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت Artsale1.com مراجعه نمایید.

Artsale1 فروش آثار هنری

 

نویسنده