حسین بهرامی فروسرخ‌های وهم انگیز ۱۰ سال را به نمایش می‌گذارد

حسین بهرامی فروسرخ‌های وهم انگیز ۱۰ سال را به نمایش می‌گذارد
گشایش: ۲۷ بهمن

حسین بهرامی فروسرخ‌

حسین بهرامی عکاسی که سال ها در حیطه چاپ دستی عکاسی فعالیت می‌کرد اینک جدیدترین نمایشگاه خود را که ماحصل ۱۰ سال عکاسی از طبیعت و مناظر شهری میباشد را به شیوه  آنالوگ و فیلم مادون قرمز (فرو سرخ) عکاسی کرده‌ است.

این مجموعه عکس‌ها بین سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ کار شده اند او میگوید عکاسی مادون قرمز که روشی است که از ابتدای قرن بیستم به کار گرفته شد و کارکرد نظامی، پزشکی، پلیسی و کشاورزی داشت؛ بعدها که فراگیر شد به واسطه اینکه تصاویر خیال‌انگیزی را ثبت می‌کرد مورد استفاده عکاسان ذوق‌ورز قرار گرفت.

بهرامی در گفتگو با ایسنا گفت: فیلم‌های مادون قرمز فضایی وهم‌انگیز و سورئال در عکس ایجاد می‌کند؛ من نیز سعی کردم دانشم را در عکاسی طبیعت و مناظر شهری به کار بگیرم و فضای بکرتری را به نمایش بگذارم.

این عکاس اظهار کرد: زمانی که قرار بود من این مجموعه را در ایران عکاسی کنم، دسترسی به فیلم‌های مادون قرمز در ایران ممکن نبود و من فیلم‌های مورد نظرم را از کشورهای خارجی تهیه‌ کردم. بخشی از این مجموعه در شهرهای جنوبی ایران عکاسی شده و بخشی که به مناظر شهری برمی‌گردد در تهران عکاسی شده است.

نمایشگاه عکس‌های فرو سرخ حسین بهرامی، جمعه ۲۷ بهمن ساعت ۱۶ تا ۲۰ در خیابان اندرزگو، عبدالهی جنوبی، شماره ۱۲، پلاتفرم۳ افتتاح می‌شود و تا ۱۰ اسفند، ساعت ۱۳ تا ۲۰ به استثنای روز شنبه میزبان علاقه‌مندان است.

نویسنده