فریم استودیو با تخفیف پنجاه درصدی خرید قاب به مناسبت پنجمین سال افتتاح

فریم استودیو (مانی کمار) بمناسبت پنجمین سال افتتاح و برای پنجمین سال متوالی، به مدت یک روز کاری، پنجاه درصد تخفیف ارائه می‌کند.

فریم استودیو مانی کمار

این امکان برای دانشجویان، هنرمندان مستقل و اساتید در نظر گرفته شده. هنرمندان عزیز میتوانند در روز ۱۶ اسفندماه از ساعت ۱۰٫۳۰ صبح تا ۱۷٫۳۰ برای سفارش قاب مراجعه کنند و از ۵۰ درصد تخفیف بهره مند شوند.

نشانی فریم استودیو: واقع در آدرس؛ میدان انقلاب، کارگر شمالی، بین فرصت و نصرت، کوچه حقگو، پلاک یازده، زنگ دوم، (برای قابهای چوبی)

نشانی قاب شادی: واقع در بازارچه پارک لاله (برای قابهای پی وی سی)
اولین مراجعه کننده از امکان ویژه ای برای سفارش برخوردار خواهد شد.

مانی کمار می‌گوید: “فکر میکنم همه ما در جامعه هنری به نحوی به هم مرتبط هستیم و میتوانیم گاهی به نفع هم از سود خود صرف نظر کنیم. شاید اینگونه بتوانیم شرایط سختی که گاهی خودمان تجربه کرده ایم را برای دیگری آسانتر کنیم. به همین دلیل امسال هم برای پنجمین بار امکانی را برای اهالی هنر فراهم کرده ام تا با قیمت کمتری آثار خود را آماده ارائه کنند.”

قاب کردن اصولی مرحله مهم در حفاظت و مرمت اثار هنری و آنچه در مورد قاب کردن اثر هنری باید بدانیم را در لینک زیر دنبال کنید:

مسعود اسکندری ؛ عکاس مهاجر

مسعود اسکندری خویی متولد ۲۳ آذر ۱۳۴۰ دانش آموخته عکاسی از دانشگاه هنر . فوق لیسانس عکاسی از دانشگاه هنرتهران  و مستند نگاری از دانشگاه Ryerson کانادا (Master of Fine Arts in Documentary Media) . تدریس در گالری هنر همیلتون و دستیار خانم Pearl Van Geest هنرمند  و مدرس نقاش کانادایی .

0 comments
قاب مرمت آثار هنری

پیشنهاد بنیاد کریستیز برای انتخاب بهترین قاب برای حفاظت و مرمت آثار هنری

پیشنهاد بنیاد کریستیز برای انتخاب بهترین قاب برای حفاظت و مرمت آثار هنری ۱۰ نکته تخصصی مهم در مورد انتخاب بهترین قاب در گفت‌وگوی بنیاد کریستی با متیو جونز، مدیر ارشد قاب سازی و مرمت آثار جان جونز لندن آنچه در مورد قاب کردن اثر هنری باید بدانیم قاب کردن اصولی مرحله مهم در حفاظت و مرمت آثار هنری سایت تندیس ترجمه امیر خیری ۱- انتخاب قاب فقط به سلیقه مربوط نیست در انتخاب قاب، فقط رنگ و جنس مهم […]

0 comments

 

نویسنده