نمايشگاه نقاشي در گالری ایده‌پارسی

نمايشگاه نقاشي از تاریخ 24 بهمن در گالری ایده پارسی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه 15 اثر از هنرمندان جوان به نمایش در خواهد آمد . هنرمندان این نمایشگاه به تصویر کشیدن صدای عوامل طبیعی مانند باد ، نور ، آب ، شب و روز را موضوع کار خویش قرار داده اند و هر کدام با برداشتی شخصی از این موضوع به خلق آثار خود پرداخته اند . در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه اینگونه آورده شده است انعکاس عوامل طبیعت همچون روز و شب ،نور، آب، باد و باران در پهنای طبیعت درونی خویشتن و به تصویر کشیدن صدای آن لحظه، یعنی هنگام تلاقی روح آدمی با این عناصر که فرد غالبا سکوت اختیار کرده و پرسه زنان  در دنیای ایجاد شده ی آنی در حال جستجو و کنکاش خودش میباشد.
این موضوع هنرمندان  را بر آن داشت تا با به صدا در آوردن این سکوت به خلق آثار خود بپردازند. با مشاهده این مجموعه آثار میتوان پی برد که هر کدام با زبان کاملا مجزا وفردی اما همه در یک راستا سعی درایجاد این  مجموعه داشته اند. برخی این هم قرینی را در کوچه پس کوچه های سالها پیش، برخی در اندرونی ها و گاه برخی در بیرونی همین  خانه های قدیمی دیده اند و البته بعضی نیز با برداشتن حصار های مادی و یکی شدن با عوامل جوی  این اصوات را به تصویر کشیده اند.
گفتني است اين نمايشگاه تا تاریخ 29 بهمن ماه 1393 ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان مي‌توانند همه روزه از ساعت 17 الي 20 به آدرس خيابان شریعتی – خيابان کلاهدوز – کوچه اله وردی آذر – پلاک 28  – گالري ايده پارسي مراجعه نمايند.

نویسنده