«کانسپت» رویداد هنری معاصر در پردیس تئاتر شهرزاد

«کانسپت» رویداد هنری معاصر در پردیس تئاتر شهرزاد
به همت گروه هنری آژاکس با نمایش ۵ هنرمند معاصر

«کانسپت» رویداد هنری معاصر در پردیس تئاتر شهرزاد

اولین رویداد هنر معاصر کانسپت به همت گروه هنری آژاکس و مدیریت مسعود بهارلو در پردیس تئاتر شهرزاد تهران در تاریخ ۱۶ تیر ۹۷ در دو سانس در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار خواهد شد.

روی داد هنر معاصر «کانسپت» با هدف گسترش و تعالی عرصه‌ی فعالیت هنرمندان پویا در زمینه ی هنرهای معاصر ایرانی و با توجه به نیاز مبرم انسجام و قوام هنرهای معاصر در ایران و لزوم رِیل گذاری و بَرپاداری این برنامه ی کلان و بلندمدت هنری؛ شنبه های آخر هر ماه، برقرار خواهد بود.

در این رویداد، هر ماه از هنرمندان نامی در زمینه‌های گوناگون هنرهای معاصر از جمله پرفورمنس آرت، ویدیو آرت، اینستالیشن، کلاژ، نقاشی کانسپچوآل، لند آرت و … آثاری شرکت داده می شود.

«کانسپت» رویداد هنری معاصر در پردیس تئاتر شهرزاد هنرمندان اولین برنامه رویداد کانسپ: محمدرضا اصلانی، آهو خردمند، فرشته ستایش، ساقی شاملو و حامد مصطفوی

در این برنامه بیست هنرمند آثار خود را ارائه خواهند داد که اسامی سایر هنرمندان شرکت کننده متعاقبا اعلام خواهد شد.
رویداد «کانسپت» با اجرای پرفورمنس «پاراسمپاتیک» (محصول گروه هنری «آژاکس» و با نگارش، طراحی و کارگردانی مسعود بهارلو)، به تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۲ خورشیدی، برپا و افتتاح خواهد شد و زین پس؛ شنبه های آخر هر ماه، با ارائه ی آثار مربوط به هنرهای معاصر، ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه ی روی داد؛ هنرمندهای دیگر «کانسپت»، در سایر رشته های هنرهای معاصر، به ارائه ی آثار خود، خواهند پرداخت.
گفتمان «زبان در هنر معاصر»، یکی دیگر از بخش های روی داد «کانسپت» است که در آن، صاحب نظرها و اندیشمندها، به ارائه‌ی دیدگاههای خود، خواهند پرداخت و بر اساس طراحی «کانسپت»، هنرمندانی که آثارشان دارای شی‌یت است، یک اثر انتخابی خود را به عنوان یادگار، به گنج خانه‌ی «کانسپت» می سپارند تا با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مزایده گذاشته و صرف امور خیریه شود.

عوامل این برنامه عبارتند از: طراح و تهیه‌کننده: مسعود بهارلو، مدیر هنری رویداد: نازنین کریمی، مشاور طراح و تهیه کننده: محمد بهرامی، مشاور هنری رویداد: بهزاد جاودان فرد، دبیر رویداد: علی افشار، مدیر تولید رویداد: هاتف کلاتهِ، سرمایه گذار و جانشین تهیه کننده: مهران ارویی، مدیر اجرایی: میثم اسدالهی، طراح اقلام تبلیغاتی: مهدی توسلی، برنامه‌ریز: سودا صباغی، و روابط عمومی و تبلیغات مجازی: فریبا جدیدی.

علاقه‌مندان جهت کسب هر گونه اطلاعات یا هماهنگی می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۲۱۲۱۲۹۲ روابط عمومی رویداد تماس بگیرند.

 

نویسنده