هستی زنانه در نمایشگاه «و این منم» از نقاشان زن ایران

هستی زنانه در نمایشگاه «و این منم» از نقاشان زن ایران
به کوشش : شهرزاد دریازاده

گزارش تصویری نمایشگاه

و این منم نقاشان زن ایران گالری ایوان

نمایشگاه گروهی نقاشی از زنان نقاش با عنوان «و این منم » در گالری ایوان جمعه ۲۲ تیر گشایش یافت.
با آثاری از :
فرح اصولی/پروانه اعتمادی/میترا ابراهیمی/ف.اخلاقی/ ثمیلا امیرابراهیمی /دلارام آشتیانی/ سارا جعفری/ پونه جعفری نژاد/پگاه جمالی/ مریم حامد اسماعیلی/ایران درودی/شهرزاد دریازاده/الدوز رباطیان/فریده زریو/توران زندیه/گلبرگ شعبانی/ الیاناشمس لنگرودی/منیژه صحی/شبنم طلوع/ هونیا عباسی/عطیه عطار زاده/فریبا فرقدانی/ رعنا فرنود/زهرا قیاسی/میترا کاویان/فریده لاشایی/ فرزانه محجوبی/ساغر مسعودی/معصومه مظفری/ مهتا معینی/کتایون مقدم/نرگس موسوی / گیزلا وارگا سینایی.و این منم نقاشان زن ایران گالری ایوان
نمایشگاه تا سه شنبه ، ٢مرداد ماه ادامه دارد.
الهیه ، خیابان مهدیه ، خیابان جبهه ، خیابان لسانی ، نبش بن بست حمید ، شماره ١

و این منم نقاشان زن ایران گالری ایوان
«و این منم »
هر اثر هنری انعکاس دریافت حسی و ادراکی هنرمند از دنیای بیرونی و درونی اوست. فروغ فرخزاد، در دهه چهل در شعر «و این منم» هستی زنانه خود را سرود. در این نمایشگاه هر نقاش اثری ارائه داده است که به جهان درونی او نزدیک تر است و هستی زنانه خویش را به تصویر کشیده است.
حمایت از هنرمند تنها خرید آثار او نیست بلکه حمایت از ساعت ها آزمون و خطاست. حمایت از تمام لحظه های شاد و غمگین اوست و درک روح هنری دمیده شده در آثارش خواهد بود. در کنار حمایت از هنر و هنرمند، تمامی در آمد ایوان صرف امور خیریه و برای حمایت از انسان و انسانیت خواهد شد.
و این منم نقاشان زن ایران گالری ایوان

نویسنده