دومین آرت فر بین المللی یونسکو کلاب Unesco islands and piraeus در پاریس

دومین آرت فر بین المللی یونسکو کلاب Unesco islands and piraeus در پاریس

آرت فر بین المللی یونسکو کلاب

دومین آرت فر بین المللی یونسکو کلاب ( Club for UNESCO of Piraeus و Islands and International ACTION ART) در پاریس، شامل یک رزیدنسی شش روزه و برپایی نمایشگاه از آثار هنرمندان است.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد ۱۲ تا ۱۷ اکتبر ۲۰۱۸ در پاریس برگزار خواهد شد.
محل اقامت، هتل Paris Saint-Ouen است که تا مترو ۵ دقیقه فاصله دارد. هزینه ثبت نام ۳۹۵ یورو برای ۶ روز/۵ شب در هتل، صبحانه، میان وعده (ساندویچ و آب) و سه وعده شام در رستوران سنتی bistro است. برای اتاق یک نفره، هزینه ۲۰۰ یورو اضافه خواهد شد.
بازدید از مکان‌های مهم و تاریخی، موزه ها و … در شهر پاریس با مترو مقدور است.
هنرمندان شرکت کننده گواهی art painting symposium دریافت خواهند کرد. این گواهی از طرف Club for UNESCO of Piraeus و Islands and International ACTION ART ارائه می‌شود.
هر هنرمند می‌تواند ۱ تا ۲ اثر هنری در این رویداد خلق کند، آوردن تجهیزات و ابزار کار مانند قلم‌مو و رنگ به عهده هنرمند است و از طرف برنامه بوم ۱۰۰×۸۰ به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت.
هنرمندان ملزم به اهداء اثر خود نخواهند بود.
در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اکتبر ۲۰۱۸ نمایشگاهی از آثار هنری خلق شده در برنامه برپا می‌شود.
علاقه مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند فرم ثبت نام را در سایت این رویداد تکمیل نموده و از طریق پروفایل خود در سایت فراخوان وضعیت پذیرش درخواست خود را پیگیری نمایند.

مراحل ثبت نام:
فرم عضویت را در سایت تکمیل کنید و پس از دریافت ایمیل فعالسازی روی لینک تکمیل عضویت کلیک نمایید، سپس ایمیل حاوی نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال می‌شود.
پس از دریافت نام کاربری و کلمه عبور به پنل کاربری خود در سایت وارد شوید و تصاویر و مشخصات آثار را در قسمت ثبت‌نام، ارسال نمایید.
* توجه داشته باشید ثبت نام شما پس از ارسال تصاویر آثار تکمیل خواهد شد.

لینک عضویت

* پس از داوری آثار می‌توانید وضعیت درخواستتان را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.
* هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ تصویر از آثار اخیر خود (حجم هر تصویر حداکثر ۱ مگابایت) همراه با رزومه (فایل PDF ) ارسال نماید.

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین الملل، در انجام عکاسی از آثار و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.
علاقه مندان درخواست خود را همراه با اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

فراخوان های دیگر را اینجا مشاهده کنید.

نویسنده