“تابلوهای کوچک”با استقبال چشمگیر گشایش یافت

هنرآنلاین:
[one_third]

چهارمین نمایشگاه “تابلوهای کوچک” که با هدف جمع‌آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آن‌ها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند با نمایش آثار بیش از ۱۳۰۰ اثر از ۳۴۰ هنرمند برپا شد و در روز افتتاحیه با استقبال علاقمندان روبرو شد.
در روز افتتاحیه این نمایشگاه ۱۵۴ اثر در ساعات اولیه بازدید از سوی علاقمندان هنر خریداری شد که در این میان ۱۳ اثر از علیرضا اکبری جاوید، ۱۰ اثر از محمد خلیلی و ۷ اثر از امیر کبیرنژاد در این نمایشگاه پیشتازی کردند.
آریا اقبال، مدیرگالری آریا در حاشیه افتتاحیه گفت: چون در دوره‌های قبل هم به همین میزان استقبال از طرف مخاطب را شاهد بودیم واقعا نمی‌توانم بگویم استقبال در این دوره بالا‌تر از دوره‌های قبل بوده است اما این اطمینان را می‌دهم که کیفیت آثار این دوره و سطح نمایشگاه رشد کیفی بسیار خوبی داشته است.
وی ادامه داد: این اساس کار ماست که هر دوره را حرفه‌ای‌تر برگزار کنیم. برای همین شما می‌بینید علاوه بر اینکه در افتتاحیه از هنرمندان به نام آثاری به فروش رفته از هنرمندی که شاید هیچ کس هم او را در حال حاضر نشناسد آثار به فروش رفته و در واقع خریداران بر اساس کیفیت آثار را خریداری می‌کنند. تلاش کرده‎ایم که حتی آثار متوسط نیز در این نمایشگاه جایی نداشته باشند.
لازم به یادآوری است، چهارمین نمایشگاه تابلوهای کوچک که با استقبال هنرمندان حوزه تجسمی روبرو شده، بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت ثابت دارند و هر اثری که به فروش می‌رسد، اثری دیگری جایگزین آن می‌شود. به گفته مدیر گالری آریا بنای این نمایشگاه قیمت گذاری آثار پایین‌تر از قیمت واقعی بازار است تا قدرت خرید مردم عادی بالا برود.
در این نمایشگاه آثاری از محمد ابراهیم جعفری، رضا بانگیز، همایون سلیمی، کامبیز درمبخش، بهزاد شیشه‌گران، رضا هدایت، فرح ابوالقاسم، فرشته ستایش، علی ندایی، کتایون مقدم، مرتضی اسدی، همایون موسوی و… روی دیوار رفته است.
نمایشگاه چهارمین دوره “تابلوهای کوچک” تا ۲۲ اسفند ماه در گالری آریا به نشانی خیابان ولیعصر، بالا‌تر از سه راه دکتر بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ برپاست.

نویسنده