۱۰۰ چهره کوروش سرمدی در گالری ویستا، جای خالی هیچکس

۱۰۰ چهره کوروش سرمدی در گالری ویستا، جای خالی هیچکس
اولین نمایشگاه نقاشی کورش سرمدی با عنوان «صفر و یک» 

کورش سرمدی گالری ویستا

به گزارش روابط عمومی گروه هنربانی آوام: اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی کورش سرمدی با نمایش ۱۰۰ چهره از اشخاصی که بعضی از اینها هیچکس نیستند و بعضی از این آدم ها هیچکس هستند در گالری ویستا با عنوان«صفر و یک» در تاریخ ۲ شهریور گشایش خواهد یافت. نمایشگاهی مملو از چهرهایی شناس و ناشناس در ابعاد کوچک که مفهوم خود و دیگری را به چالش می‌کشد.

کورش سرمدی گالری ویستا
در میان همه آدم‌هایی که از کنارمان می‌گذرند و ردی کم ‌عمق یا ژرف بر ما به جا می‌گذارند هریک به واسطه تاثیرشان ما را نیز تغییر می‌دهند و این جستجوی دائمی سرمدی در میان صورت انسان، چه تعبیر دیگری می‌تواند داشته باشد از انسان‌هایی که خرد و متکثر و قطعه قطعه هستند، کمتر در فضا قرار دارند و گاهی سرسری از کنارشان عبور شده و گاهی ساخته و پرداخته شده‌اند، گاهی رنگی و گاهی سیاه و سفید هستند. گاهی نقطه‌هایی مشخص بین آن‌ها و فضای منفی قرار گرفته و گاهی نیمه رها شده‌اند گویی دیگر جای کار ندارند، به عبارتی جستجو برای او در آن نقطه پایان یافته‌است.
شایان ذکر است کورش سرمدی نقاشی را نزد نرگس سلیمان زاده آغاز کرد و نمایشگاه حاضر وی حاصل شرکت در دوره پیشبرد ارائه در آموزشگاه سکو زیر نظر زروان روحبخشان و عیسی جباری می‌باشد.
نمایشگاه آثار پرتره کوروش سرمدی از دوم شهریور به مدت یک هفته در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک۱۱ برگزار می‌شود.کورش سرمدی گالری ویستا

 

نویسنده