صبح بخیر، شب بخیر، بانوان هنرمند ایرانی در ایتالیا

صبح بخیر، شب بخیر، بانوان هنرمند ایرانی در ایتالیا
نمایشگاهی از پنج بانوی هنرمند ایرانی در قصر مونفراتو ایتالیا
پروانه اعتمادی، نرگس هاشمی، فرح اصولی، رزیتا شرف جهان و گلناز طاهری

نمایشگاه صبح بخیر شب بخیر

صبح بخیر، شب بخیر، عنوان نمایشگاهی است که هم اینک در ایتالیا در حال برگزاری است. در این نمایشگاه آثار پنج بانوی هنرمند ایرانی به تماشا گذاشته شده است.

هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه عبارتند از: پروانه اعتمادی، نرگس هاشمی، فرح اصولی، رزیتا شرف جهان و گلناز طاهری، هنربانی این نمایشگاه را نیز طرلان رفیعی از گروه پروژه های نان و نمک بر عهده داشته است.

این نمایشگاه برای نخستین بار در ماه مارس ۲۰۱۸ در مانتوای ایتالیا و در قصر-موزه دوکال برگزار گردیده و اینک در شهر قصر مونفراتو مجددا برای تماشا عرضه شده‌است.

 نمایشگاه صبح بخیر شب بخیر

آثار این نمایشگاه به بانوان هنرمندی اختصاص دارد که بخشی از داستان مدرن و معاصر ایران از انقلاب مشروطه تا امروز را روایت کرده‌اند.

گروه نان و نمک در مورد این نمایشگاه می‌گوید: « جامعه ایران فراز و نشیب‌های زیادی را در سده های اخیر تجربه کرده‌است. انقلاب ها، تحریم ها، جنگ، دیکتاتوری، که در پی هم آمده و تکرار شدند توسط نسل‌های پیاپی ایرانیان تجربه شده‌است و تمام این موقعیت ها برای زنان به وِیژه دشوار  بوده‌است زیرا مجبور بودند برای  به دست آوردن و تثبیت جایگاهشان به عنوان نیمی از جامعه به سرعت در حال رشد تلاش بسیاری انجام دهند…»

این نمایشگاه از ۱۳ اکتبر تا ۲ دسامبر برای بازدید ارائه شده‌است.

 نمایشگاه صبح بخیر شب بخیر

نویسنده