آموزشگاه ایده نمایشگاه گروهی

تندیس: نمایشگاه گروهی آثار نقاشی و تصویرسازی اساتید آموزشگاه ایده جمعه ۲۱ فروردین در گالری ایده برگزار خواهد شد.

ایده، موسسه‌ای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اسنت که شامل ارکان چهار بخش می‌شود، مدرسه هنری، مدرسه تبلیغات، گالری ایده و انتشارات ایده که از سال ۱۳۸۷ در قالب یک موسسه خصوصی به هدف فعالیت‌هایی در عرصه فرهنگ و هنر و ارتباطات آغاز به فعالیت نمود.

مدرسه هنرهای تجسمی ایده هر ساله خود فعالیت رسمی خود را با مراسم «عید دیدنی» و نمایشگاه آثار اساتید این مدرسه آغاز می‌کند.
در این نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی آثار کوروش قاضی‌مراد، حافظ میر‌آفتابی، دکتر همایون سلیمی، اونیش امین‌الهی، هیوا پاشایی، مانلی منوچهری، حسین صافی، ژیلا دژم، کمال طباطبائی، رامین شیخانی، پژمان رحیمی‌زاده، مرتضی یزدانی، محمد‌رضا فیروزه‌، سینا گودرزی و آرش کریمی به نمایش در خواهد آمد.

این موسسه ماموریت خود را، آموزش، فرهنگ سازی و اشاعه هنرهای تجسمی، تبلیغات و ارتباطات بصورت مستمر، کاربردی و موثر با کیفیتی ماندگار می‌داند.

همچنین مدرسه تبلیغات ایده در این روز مراسم اعطای مدارک پایان دوره سومین دوره مدیریت برند (MBA) را به فارغ‌التحصیلان خواهد داشت. ضمن اینکه کافه هنری ایده نیز به صورت رسمی از جمعه ۲۱ فروردین ماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
لازم به ذکر است این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور اساتید و هنرجویان آموزشگاه برگزار خواهد شد و ورود برای تمامی علاقه‌مندان نیز آزاد است. آموزشگاه ایده در خیابان کریم‌خان، خیابان خردمند شمالی، کوچه هجدهم، پلاک ۲۶ واقع است.

نویسنده