هنرمندان جوان که باید آنها را بشناسید | مایکل براندروپ

هنرمندان جوان که باید آنها را بشناسید
معرفی ده هنرمند معاصر
مایکل براندروپ mikael brandrup از گرافیتی خیابانی تا همکاری با «نهنگ تنها»
آوام مگ: ترجمه میثم تقی خانی


مایکل براندروپ؛ هنرمندی اهل دانمارک است که در سبک معاصر شهری مشغول به کار می‌باشد. او تحت تاثیر سال‌های اولیه فعالیت خود به عنوان یک هنرمند گرافیتی، هویت هنری خودش را گسترش داده که ردپایی ترکیبی از نقاشی­‌های گرافیکی و گرافیتی ویلد استایل را داراست. وی در دانمارک بزرگ شده و از 15 سالگی تحت یک هویت گرافیتی خود ساخته به نام KETS شروع به کار کرده‌­است.

مایکل برندروپ

بزرگترین چشمه­‌ی الهام مایکل هنر خیابانی لس آنجلس بوده؛ در سال 2013 وی همه چیزش را در یک ریسک کاری به خطر انداخت تا خود را به لس آنجلس برساند. در طول چند سال بعدی، او به شدت کار کرد تا یک پیروزی و احترام جدید در صحنه ساحل غربی (لس آنجلس) برای خود ایجاد کند.

مایکل برندروپ

تقویم کاری او به سرعت با تکالیف خود برای مشتریانی مانند LinkedIn، Google، Nike و American Express تکمیل شد، و اکنون مایکل با پیگیری رویاهایش و با برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی در گالری­‌ها و هتل­‌های شناخته شده بین المللی، خود را دقیقا به همان چیزی که امیدوار بود تبدیل کرده است. مایکل در پروژه­‌های مختلف بشردوستانه مشغول به کار بوده است، زیرا او میلی قوی برای استفاده از هنر خود در جهت ایجاد یک تفاوت واقعی دارد.

مایکل برندروپ

در طی برگزاری هنر بازل 2017، مایکل با سازمان غیر انتفاعی “نهنگ تنها” همكاری كرد تا 100 درصد فروش آثار را برای تحقق این هدف، به منظور تامین منابع مالی جهت حفاظت از اقیانوس‌­ها به ارمغان بیاورد. اخیراً او به عنوان هنرمند بعدی Art اشتراک LA انتخاب شد.

مایکل براندروپ

مایکل زبان هنری ویژه خود را از عناصر گرافیتی، طراحی گرافیک، اشکال هندسی و پالت رنگی جسورانه و گیرا ایجاد کرده است. زایش هنر او از طریق رسانه­‌های مختلف از بوم تا نقاشی­‌های دیواری و اخیراً توسط مجسمه­‌ها صورت می­‌پذیرد. حس و درک مایکل از رنگ‌ها و اثرات‌شان نقشی اساسی در نقاشی­‌هایش دارند. این جهانی است که همه چیز در آن ممکن است – یک مفهوم که از شیوه شخصی زیست مایکل وارد دنیای خطوط و نقاشی می­‌شود.

مایکل برندروپ

شماره‌های قبل از این پرونده را اینجا دنبال کنید:

نویسنده