عكاسان ايراني در دوسالانه بلغارستان

تنديس: آثار عكاسان ايراني مورد پذیرش گروه داوری بیست و دومین جشنواره دوسالانه بین المللی طنز Gabrovo 2015 در کشور بلغارستان قرار گرفت.

به گزارش آرتنا، به گفته دکتر رسول اولیاءزاده مدیر خانه عکاسان جوان، در این جشنواره که در شش شاخه هنری برگزار می گردد، در بخش عکاسی آثار ۲۱ عضو خانه عکاسان به شرح زير اعلام گرديد:
جوان علیرضا عطاریانی، احمد حسین پور، علی کریمی رستگار، امیررضا فخری، دکتر عمار رحمانی، داوود یاراحمدی، فاطمه سادات حسینی زهرایی، قدیر وقاری، حمید هراثی، کلثوم ریاحی، مهدی عقیقی، مهدی وقاری، مهدی زابل عباسی، مجید بندارمقدم، معصومه کریمی، محمد علیزاده عربی، مجتبی حسن پور، مرتضی لطفی، ریحانه محمدعلی کرد، رضا جلالی و سیدعلی سیدی.

این رقابت بین‌المللی با حمایت خانه طنز بلغارستان و اتحادیه انجمن‌های عکاسی BPS و حمایت مالی شهرداری و شورای شهر گابروو به صورت دوسالانه برگزار می شود و فعاليت خود را از سال 1973 آغاز كرده است .
گفتني است اين دوسالانه شامل بخش‌هاي: كارتون، گرافيك، طراحي، نقاشي، مجسمه، پوستر و عكاسي مي‌باشد.

زمان گشایش این نمایشگاه با سابقه اروپای شرقی 26 اردیبهشت ماه سال جاری در خانه طنز و هزلیات شهر زیبا و توریستی گابروو خواهد بود و از تمامی هنرمندان راه یافته به این جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.
قابل ذکر است عکاسان ایرانی به صورت مشترک با عکاسان روسیه، مقام دوم پس از عکاسان بلغاری را در بین آثار پذیرفته شده در نمایشگاه امسال از آن خود کردند .
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس های برگزیده به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.humorhouse.bg مراجعه نمایند.

نویسنده