گالری مژده با هنرمندان بابل

تنديس: اولین نمایشگاه گالری مژده در سال٩٤ با ارائه آثار هنرمندان بابل با عنوان “نداي آغاز” گشايش يافت.

در اين نمايشگاه آثاري از هنرمندان بابل نمايش داده مي‌شود تا بر هداف اين گالرى، بار ديگر تاكيد شود. اين نمايشگاه با عنوان “ندای آغاز” با همکاری گالری هنر بابل برپا شده و در آن 14 نقاشی از احمد نصراللهی، آلیس ورشو، محمد اعظم زاده، جلال مشمولی، خلیل سماعی جابلو و حمید فام به روی دیوار رفته است. آثار آبستره‌ای که بیشتر با تکنیک ترکیب مواد و حول محور عرفان شرق، نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.
مژده طباطبایی، مدیر گالری مژده با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه تدوام فعالیت های قبلی این گالری در راستای تمرکززدایی است گفت: “یکی از اهداف مهم گالری مژده شناسایی نوابغ و نيز استعدادهاى درخشان هنری است که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند و کمتر دیده شده‌اند. در این زمینه سال گذشته تصمیم گرفتیم نمایشگاه‌هایی را در شهرستان‌های مختلف برگزار کنیم. رفسنجان و کرمان اولین شهرستان‌هایی بودند که در آنها به برگزاری نمایشگاه و ورک شاپ پرداختیم.

گفتنی است آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه از دو ميليون و 500 هزار تا 7 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است كه در همان ساعات آغاز به كار نمايشگاه تعدادى از آنها به فروش رفت.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اساتیدی چون منوچهر نيازى، علی شیرازی، حسين محجوبى، گیزلا سینایی، بهرام حنفى… حضور داشتند.
نمایشگاه گروهی “ندای آغاز” از چهارم ارديبهشت افتتاح شده است و تا 10 اردیبهشت نيز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. بازدیدکنندگان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 به این گالری واقع در سعادت‌آباد، علامه‌شمالی، خیابان ١٨شرقی، شماره ٢٧، گالری مژده مراجعه کنند.

نویسنده