«کِی و کجا» در گالری آس برگزار می‌شود

«کِی و کجا» در گالری آس برگزار می‌شود
مجموعه‌ای از آثار ماندانا کسرایی و پریسا شیرزادی
مجله هنرهای تجسمی آوام

نمایشگاه کی و کجا گالری آس

نمایشگاه آثار ماندانا کسرایی و پریسا شیرزادی با نام «کِی و کجا» در گالری آس برگزار می‌شود. این دو هنرمند در این نمایشگاه دو مجموعه متفاوت در زمینه نقاشی و چاپ را ارائه می‌کنند و آثار آنها با وجود تفاوت‌ها، اشتراکات قابل توجهی نیز دارند.

ماندانا کسرایی در بخشی از استیتمنت آثار خود آورده است: ” ایده الهام­بخش این مجموعه برای من، ارتباط جایگاه آدم­ها و شرایط اجتماعی­شان با فرصت­ها، موقعیت­ها و شرایط مختلف و همچنین تناقض حاصل از آن بوده است. اینکه اساسا این جایگاه، جایگاه درستی بوده یا خیر ؟! در کنار این نگاه منتقدانه، تردید به زمان و مکان هم مسئله همیشگی­ام بوده و این سوال که آیا زمان و مکان همان چیزی هستند که ما در حال درک آن هستیم یا خیر؟!”

در بخشی از استیتمنت پریسا شیرزادی نیز آمده است: “عدم قطعیت همیشه سؤال‌هایی برای من به دنبال داشته که تنها مدیوم چاپ پاسخگوی ابراز آنها بوده است. چراکه چاپ از دیدگاه من چیزی بین عکاسی و نقاشی‌ست. در واقع نه احساسات افراطی است و نه واقعیت مطلق، چیزی مابین واقعیت محض و احساس است.”

نمایشگاه «کِی و کجا» روز جمعه ۱۳دی ماه ۱۳۹۸ افتتاح شده و تا ۲۳ دی ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ مراجعه کنند.

نویسنده