قباد شیوا در کمپین هنرمندان ایرانی

تنديس: قباد شیوا طراحی لوگو و نماد کمپین هنرمندان ایرانی برای حمایت از صلح جهانی را به عهده گرفت.

این کمپین با اهداف مختلف و حضور هنرمندان برجسته توسط تعاونی هنرمندان معاصر شکل خواهد گرفت و از جمله اهداف آن می‌توان به تلاش برای تحقق شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت اشاره کرد. این کمپین در رشته های مختلف هنری از جمله هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر، ادبیات و… با حضور هنرمندان برجسته این رشته ها فعالیت خواهد کرد.
ایجاد اتحاد بین ایرانیان مقیم خارج از کشور و ایرانیان داخل کشور با هدف رونمایی از وحدت ایرانی در موضوعات ملی برای تاثیرگذاری در موقعیت جهانی از دیگر اهداف تدوین و طراحی این کمپین است.
معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دو موضوع هنری و توریستی به علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری در این بخش، معرفی ایران به عنوان یک کشور پیشرفته و دارای فرهنگ و تمدن باستانی و کهن بشری به اروپا برای تبلیغ و جذب توریست و معرفی توانمندی‌های علمی و فن آوری ایران به اروپاییان به عنوان ایران یک کشور مدرن اهداف دیگر این کمپین است.

قباد شیوا، طراح و گرافیست؛ متولد بهمن ماه 1319 در همدان است. او فارغ‌التحصيل رشته نقاشی از دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران است. پس از سال‌ها تجربه عملی در زمینه گرافیک فوق لیسانس خود را از دانشگاه pratt شهر نیویورک در سال ۱۳۵۹ اخذ کرد.
شیوا در طی چندین دهه فعالیت هنری٬ با خلق آثار بدیع توانست به نوعی گرافیک با ویژگی ایرانی دست یابد و آن را به دنیا معرفی کند، به دلیل همین ویژگی برخی از آثارش در موزه‌های مختلف جهان و مجموعه‌داران بین‌المللی جای گرفته‌است.
به گزارش خبرگزاری مهر، اين هنرمند سرشناس حوزه گرافيك، لوگوی کمپین هنرمندان را به عنوان هدیه‌‌اي براي این کمپین در جهت پيشبرد اهدافشان طراحي خواهد كرد.

نویسنده