کتاب گلخانه دکتر هانا | از ایده پردازی تا اجرا

کتاب گلخانه دکتر هانا | روند چگونگی ایده پردازی تا اجرا
نشر آوام‌سرا
معرفی کتاب در هفته پژوهش
پروژه آموزشی و پژوهشی به همت نازیلا پاکیاری

کتاب گلخانه دکتر هانا

کتاب گلخانه دکتر هانا از مجموعه کتاب‌های هنر کودکان و نوجوانان  نشر آوام سرا است و به همت موسسه آموزش هنرهای تجسمی بهار ایده گردآوری و تألیف شده است این کتاب درواقع ماحصل یک پروژه آموزشی و پژوهشی است که به مدیریت هنری خانم نازیلا پاکیاری طراحی و اجرا شده است.

تصویرسازی و قصه‌پردازی کتاب در کارگاه‌های خلاق قصه‌گویی و تصویرگری کتاب در موسسه بهار ایده توسط هنرجویان ۸ تا ۱۰ سال (دیبا امیر خسروی، امیرحسین پیرمحمدی، رایا لامعی، آلا نظری، آترینا احمدی) و با نظارت و آموزش هنرمندان و مربیان باتجربه در این حوزه همچون نازیلا پاکیاری، کیوان عسگری، بنفشه احمدزاده و مهشید آسوده خواه انجام‌گرفته است.

کتاب  در پاییز سال ۹۸ در نمایشگاه هنرجویان بهار ایده با حضور فعالان هنر کودک و نوجوان  رونمایی شد و در شهریور ۹۹ منتشر و وارد بازار کتاب کودک شده است.

نکته جذاب کتاب برای گروه پژوهشی نشر آوام‌سرا روند چگونگی ایده پردازی تا اجرای آن، اهمیت حضور خلاق هنرجویان در تولید یک اثر هنری ماندگار، ارج نهادن به مفهوم صلح و دوستی در داستان کتاب و آموزش فعالیت گروهی مؤثر در قالب یک پروژه‌ی هنری به کودکان و نوجوانان است.

کتاب «گلخانه دکتر هانا» دو زبانه فارسی-انگلیسی و تمام صفحات رنگی در قطع خشتی با جلد سخت به مناسبت هفته پژوهش با تخفیف ویژه از طریق صفحه فروش کتاب های نشر آوام‌سرا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
ارسال کتاب در هفته پژوهش رایگان است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب‌های نشر آوام‌سرا می‌توانند به آدرس avamsarapub.ir مراجعه نموده یا با تلفن ۸۸۸۴۸۶۱۵ تماس حاصل نمایند.

کتاب‌های دیگر در دست چاپ:

کتاب خودآموزِ نوشتن از هنر معاصر

کتاب بوووم (رونق)

نویسنده