نقاش کره‌ای در گالری اپرا

| گالری اپرا (دبی)
| نمايشگاه انفرادي نقاشی
| هنرمند: چی سونگ- پایل Chae Sung-Pil
| عنوان: علف‌های وحشی، شن و ریگ‌های روان
| گشايش: 13 می
| پايان: 27 می
گالری اپرا
گالری اپرا

«چی سونگ- پایل»، نقاش کره‌ای ساکن فرانسه است که اولین نمایشگاه انفرادی خود را در دبی برگزار می‌کند. او در گالری اپرا چند فرهنگی بودن ذاتی را به تصویر کشیده است.  بوم‌های بافت‌دار «چی سونگ- پایل» گستردگی طبیعت را در یک جا جمع می‌کند و با نمونه خاک‌هایی که از مناطق مختلف جمع آوری و رنگ شده‌اند یک دنیای کوچک می‌سازد. اساسی‌ترین کار این هنرمند روایت ظریف و شاعرانه‌ای از پیچیدگی زمین است که تنها  بواسطه کار کردن با متریال‌های طبیعی بوجود می‌آید. این مجموعه اشاره به سری جدید آثار این هنرمند مشهور کره‌ای «علف‌های وحشی، شن و ریگ‌های روان» از استودیواش دارد، که شامل فلسفه منحصر به فرد پالت زمینی نقاشی‌های اوست.

اکثر آثار این مجموعه در سال 2015 و 2014 شکل گرفته است البته آثاری هم از  سال 2010 در این مجموعه به چشم می‌خورد. آثار او در سایز بزرگ ارائه شده است و کوچکترین نقاشی او در این نمایشگاه 100*100 می‌باشد.

پالت خاکی «چی سونگ- پایل» از سفرهایی که در سراسر دنیا داشته گرداوری شده‌اند و قبل از این‌که با چسب مخلوط کند  آن‌ها را فیلتر و در آب حل می کند، گل و جوهر هندی جهت خلق بافت آبستره روی بوم، بافت زمین را به ذهن متبادر می‌کند. او خاک را  بر روی کاغذ‌های ژاپنی خاصی از قبل آماده می‌کند و بعد از آن  ترکیب آماده شده  را بر روی بوم توسط قلم موهای بزرگ آغشته به آب به کار می‌گیرد. این افکت شبیه به باران، باد و یا رد شن را بوجود می‌آورد.

«چی سونگ- پایل» متولد 1972 در جیندو کره است. او تحصیلات خود را در نقاشی شرقی در دانشگاه ملی سئول آغاز کرد و M.A را در همین رشته در دانشگاه Rennes 2 ادامه داد و هم اکنون بر روی پروژه دکترای خود در زمینه هنرهای پلاستیک مشغول است. او تا کنون 14 نمایشگاه انفرادی در کره و کشورهای دیگر از سال 1999 تا کنون و نمایشگاه‌های گروهی متعددی برگزار کرده است. آثار او جزء مجموعه‌هایی مانند موزه ملی هنر مدرن و معاصر سئول، تالار شهر پاریس، موزه یانگ ان کره و غیره می‌باشد.

terre_anonyme-1

origine-2014

نویسنده