نبض طبیعت در گالری عقیلی

تندیس: نمایشگاه نقاشی‌های لادن مشیرفاطمی با عنوان “نبض طبیعت” در گالری عقیلی به نمایش گذاشته می‌شود.

«نبض طبیعت» عنوان نمایشگاهی از نقاشی‌های لادن مشیرفاطمی است که از تاریخ 22 خردادماه در گالری عقیلی گشایش خواهد یافت. در این نمایشگاه آثار آبرنگ این هنرمند که بیشتر از طبیعت و طبیعت بیجان الهام گرفته شده است به نمایش گذاشته خواهد شد.

این هنرمند نقاش درباره آثار خود می‌گوید: «زندگی را دوست دارم چون وجود آفریدگارم را در همه چیز حس می‌کنم. آن نبضی که همه را در دنیا به‌ وجود آورده و به تمام عناصر جان بخشیده را دوست دارم. این تپش را در همه جا حس کردم و همیشه این حس زیبا را به نقاشی‌هایم منتقل می‌کنم.گالری-عقیلی-1
مشیرفاطمی درباره تکنیک آثارش گفت: «همیشه تکنیکم آبرنگ بوده زیرا آب به من آرامش و رهایی می‌دهد و عاشق رنگم چون پر از صداقت و خلوص است و در آبرنگ تمام آنها را یک‌جا دارم. چهار حس آرامش، رهایی، صداقت و خالص بودن در این آثار موج می‌زند.»
او درباره آثار این مجموعه خود توضیح داد: «در این نمایشگاه 32 تابلو دارم که دارای سبک‌های مختلف و اندازه‌هایی متفاوت هستند. در جاهایی از رنگ طلایی استفاده کردم چون این رنگ برایم نور الهی را تداعی می‌کند و این نور همیشه در زندگیم جاری بوده، چه در شادی و چه در غم. بیشتر کارم طبیعت است چون عاشق عناصر وجودی طبیعت در تمام فصل‌ها هستم.»
لادن مشیرفاطمی متولد سال 1355، و فارغ التحصیل رشته ارتباطتصویری (گرافیک) است. وی از شاگردان زنده‌یاد استاد جمال‌الدین خرمی‌نژاد و بهمن نیکو است. وی دیپلم افتخار نمایشگاه بزرگداشت استاد علی اکبر صنعتی، شرکت در دومین و سومین تمایشگاه نقاشی بانوان ایران (تجلی احساس)، حضور در گالری‌های والی و مژده را در کارنامه خود دارد.

«نبض طبیعت» از تاریخ جمعه 22 خرداد ماه در گالري عقيلي به نشانی شهرک‌غرب، خيابان سيماي ايران، روبروي بيمارستان لاله، خيابان پنجم، گذر فروردين، شماره 12 گشایش خواهد یافت و تا تاریخ 28 خرداد 94 نیز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نویسنده