دانشجویان دانشگاه سوره در گالری پندار

تندیس: نمایشگاه گروهی دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه سوره است در گالری پندار برپا می‌شود.

نمایشگاه گروهی دانشجویان دانشگاه سوره با عنوان «پرتره، فیگور، زندگی» از روز جمعه 22 خرداد ماه در گالری پندار به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه گروهی، هشت هنرمند جوان زن آثار نقاشی خود را ارائه می‌کنند و هر یک به زبان ویژه خود درونیات و تنهایی انسان را به صورت پرتره و فیگور به نمایش می‌گذارند. در بعضی از آثار نمایشگاه، سبک اکسپرسیونیسم و تکنیک، در راستای هدف هنرمند به کار گرفته شده است.9489

عطیه توکل، پونه حسینی، نسترن تبریزی، عطیه گلاب، ستایش بناساز، سارا طبیب، مهسا آذربهرام و مهتاب طلا  هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند که آثار نقاشی خود را در ابعاد تقریبی آثار بین 70 تا 120  و آثار طراحی‌ها را نیز در ابعاد 30 در 40 ارائه و به نمایش خواهند گذاشت.

در برخی نقاشی‌ها گاه سوژه نقابی رنگی بر چهره زده، تا در پس این نقاب درون خود و هویت گمشده‌اش را جستجو کند و گاه این درون‌گرایی و احساس تنهایی در دو یا چند فیگور با ضرب قلم‌های قوی و طراحی خود را به نمایش می‌گذارد و این صداقت هنرمند با درون خود است که به صورت صریح، و با ضرب قلم‌های قوی خود را به نمایش می‌گذارد. در این آثار این نمایشگاه، ردپای تاثیر از هنر عکاسی و مجسمه دیده می‌شود.

«پرتره، فیگور، زندگی» از 22 خرداد به گشایش خواهد یافت و نمایش آن تا 28 خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 17 تا 20 به نشانی میدان انقلاب، خیابان جمال‌زاده شمالی، نرسیده به بلوار کشاورز، کوچه نیلوفر، شماره 38، واحد 2، گالری پندار مراجعه فرمایند.

نویسنده