نمایشگاه خوشنویسی علیرضا پهلوان‌زاده

تندیس: نمایشگاه خوشنویسی علیرضا پهلوان‌زاده در گالری شهر کتاب مرکزی گشایش یافت.

نمایشگاه خوشنویسی علیرضا پهلوان‌زاده به مناسبت ماه رمضان در گالری شهر کتاب مرکزی برگزار شده است. این نمایشگاه که شامل تابلوهای خوشنویسی نستعلیق و نستعلیق شکسته می‌باشد از تاریخ دوشنبه ۱ تیر ماه ۹۴ در گالری شهر کتاب مرکزی گشایش یافته است و نمایش این آثار به مدت یک ماه ادامه دارد.

علیرضا پهلوان‌زاده، متولد سال ۱۳۴۹ و مدرس انجمن خوشنویسان است. پهلوان زاده در حضور اساتیدی چون مرحوم استاد عبدالله فرادی، استاد نصرالله افجه ای و استاد غلامحسین امیرخانی آموزش دیده است و و از فعالیت‌های هنری او می‌توان به برگزاری کلاس‌های انجمن خوشنویسان ایران در نیاوران و برگزاری جشنواره بزرگ خوشنویسی امام علی (ع) در استان‌های مختلف ایران اشاره کرد. او پیش از این نمایشگاه ، نمایشگاه‌های مختلفی در داخل و خارج از کشور داشته است. برگزاری نمایشگاه در موزه رضا عباسی، کاخ نیاوران، کاخ‌ سعد‌آباد، گالری ثروت، گالری عتیقی و همچنین شرکت نمایشگاه‌هایی در لندن، آمستردام، قطر و دبی از دیگر فعالیت‌های هنری او هستند.

علاقه‌مندان برای مشاهده این آثار می‌توانند تا پایان م همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ به نشانی تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، گالری فروشگاه مرکزی شهرکتاب مراجعه کنند.

نویسنده