چهارسوی خیال تا ۲۶ تیر ادامه دارد

تندیس:  نمایشگاه حجم و مجسمه « چهارسوی خیال » تا ۲۶ تیرماه در خانه هنرمندان ادامه دارد.

در این نمایشگاه که به همت انجمن مجسمه‌سازان ایران برپا شده است، ۲۶ اثر از اعضای انجمن مجسمه‌سازان ایران به‌ نمایش در‌آمده است. مجسمه‌ها و حجم‌های به‌نمایش درآمده در این نمایشگاه از تکنیک‌ها و سبک‌های مختلفی انتخاب شده‌اند. موادی مانند برنز، آهن، سرامیک، پارچه، پلکسی‌گلاس، گچ، سنگ، ترکیب مواد و پاپیه‌ماشه از جمله موادی هستند که هنرمند با آنها به خلق اثر . همچنین این آثار از ژانرهای مختلفی از جمله مفهومی، فیگوراتیو، دکوراتیو و … تشکیل شده‌اند.

دوسالانه مجسمه سازی

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانی مانند فرناز ربیعی‌جاه، مژگان ملاحسینی، محسن غلامی، آناهیتا قاسم‌خانی، حسین کهفی، میترا ارباب سلجوقی، مرضیه همایون‌مهر، نسترن صفایی، مونا آقابابایی، بهداد لاهوتی، هومن سلیمی، آرمین پورفهیمی، سپیده مستقیمی، معصومه روستا، کیهان خلیلی‌فرد، صدیقه کمالی‌زاده، امینه کاظم‌زاده، فرزانه عبداللهی، حسین طوسی، نسیم ملک‌پور، لیلا آرین نیکو، مریم خدایی، آزاده طبیبی، مریم اخترشمار، مهدی سلحشور و علیرضا پویایی، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سومین دوره نمایشگاه « چهارسوی خیال » که به همت انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز برگزار شده، فرصتی برای دیدن نگرش‌های مختلف به حوزه حجم و مجسمه و همچنین روش‌های متنوع خلق ایده‌های هنری با استفاده از متریال‌های مختلف است. شاید به همین دلیل، «چهارسوی خیال» عنوان مناسبی برای چنین نمایشگاهی محسوب می‌شود.

قیمت آثار به‌نمایش درآمده در این نمایشگاه از ۵۰۰ هزار تا ۸ میلیون تومان است و برخی آثار نیز از مجموعه شخصی هنرمندان ارائه شده‌اند.

این نمایشگاه تا ۲۶ تیر ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این آثار، هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به نگارخانه‌های بهار و استاد نامی به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

نویسنده