داستان شهرتِ توماس گینزبرا به کمک معروفترین حراجی
کریستیز و همسایه دیوار به دیوارش
کریستیز و همسایه دیوار به دیوارش
چگونه هنر معاصر را قابل هضم کنیم؟
اصالت اثر هنری در شرایط فعلی به چه معناست؟
چگونه هنرمند موفق شویم
کریستیز و همسایه دیوار به دیوارش
چگونه هنر معاصر را قابل هضم کنیم؟
پرونده میراث مخرب زامبی فرمالیسم
اصالت اثر هنری در شرایط فعلی به چه معناست؟
چگونه هنرمند موفق شویم
کریستیز و همسایه دیوار به دیوارش
چگونه هنر معاصر را قابل هضم کنیم؟
پرونده میراث مخرب زامبی فرمالیسم
اصالت اثر هنری در شرایط فعلی به چه معناست؟
چگونه هنرمند موفق شویم
خلاصه کتاب هنر مدرن | قسمت سیزدهم
اخبار و رویداد
خبر ، فراخوان ، گفتگو در دنیای تجسمی
گالری Vitrine شهر لوسرن
تحلیلی جامع بر حراج تهران و در قیاس با بازارهای مالی دیگر
آنچه بر مش صفر گذشت ..
مهلت ارسال تا 20 آذر ماه
گالری شهر کتاب الهیه | 21 مهر
نمایشگاه انفرادی عکس | افتتاحیه 14 مهر
حضور هنرمند ایرانی در Art the Hague 2023
هنرمندان
معرفی و گفتگو با هنرمندان
یادداشتی بر نمایشگاه فاطمه ژاله
«شیراز آن بود که بود» تا اشغالِ کوههایِ شیراز چیزی نمانده است؛ کوههایی که تنشان دیگر تن نیست ..
آنچه بر مش صفر گذشت ..
یادداشتی بر نقاشیهای پرژام پارسی
گالریها
دنیای گالری و گالریداری
نمایشگاه نقاشی
یادداشتی بر نمایشگاه در گالری پروژه های آران
با آوام همیشه بروز باشید
مجموعه آوام با بیش از بیست سال سابقه در عرصه هنرهای تجسمی
آماده دریافت نقد،خبر و رپرتاژآگهی در این زمینه میباشد
اقتصاد هنر
اکسپو و بازار هنر
نقد و بررسی
پرونده نقد نویسی «ده بر یک» | احمد نصراللهی در گالری هور
قسمت دوم از پرونده نقد نویسی «ده بر یک»
یادداشتی بر نمایشگاه فاطمه ژاله
پرونده نقد نویسی «ده بر یک»
چگونه هنر معاصر را قابل هضم کنیم؟
پرونده میراث مخرب زامبی فرمالیسم
اصالت اثر هنری در شرایط فعلی به چه معناست؟
نقد، بررسی و گزارش
پرونده نقد نویسی «ده بر یک» | احمد نصراللهی در گالری هور
قسمت دوم از پرونده نقد نویسی «ده بر یک»
یادداشتی بر نمایشگاه فاطمه ژاله
پرونده نقد نویسی «ده بر یک»