سیصدوهفتمین شمارهی تندیس روز ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ منتشر شد.
• روی جلد این شماره، تصویری از آی وِی وِی مربوط به صفحهی هنر جدید است.
• سردبیر در سرمقاله به تغییرات آتی مجله اشاره کرده است.
• جواد حسنجانی در رابطه با هنر ایران در بهار و تابستان امسال نقد نوشته است.
• جاوید رمضانی گزارشی از چهارمین فستیوال پرترهسازی در گالری شیرین تهیه کرده است.
• چهار نمایشگاه برگزار شده در گالریهای تهران در صفحهی گالریگردی منعکس شده است.
داریوش طلایی یادداشتی بر نمایش آثار پژمان رحیمیزاده در گالری طراحان آزاد ارائه کرده است. مهرنوش علیمددی نمایشگاه گروهی گالری آناهیتا را نقد کرده. مهسا تهرانی دربارهی نمایشگاه علی هنرور در گالری محسن، و جواد حسنجانی دربارهی نمایشگاه عکس «تختی» در گالری شیث نوشته است.
• نقدی از سجاد باغبان ماهر و فواد نجمالدین درباره نمایشگاه صمد بهرنگی در گالری دنا میخوانید.
• سیدعمادالدین قرشی نقدی بر نمایشگاه «بازخوانی ناویراسته» (نمایشگاه نقاشی از بیست تن از نقاشان معاصر زنجان) در گالری لاله نوشته است.
• میثم سامانپور در بخش چهارم از مجموعه مباحث نظری، به تاملات در زیباشناختی با نگاهی به رویا، هنر، واقعیت میپردازد.
• علیرضا بهارلو در بخش مقالهای در رابطه با هتلهایی با کلکسیونهای هنری ترجمه کرده است.
• نجوا عرفانی در بخش مجسمه به آثار فلورنتین هافمن میپردازد.
• حسین طادی در بخش طراحی برای آخرین نمایشگاهی که در گالری اسپیس در انگلستان برگزار شده بود نوشته است.
• مهدی احمدیانشیجانی در صفحهی نقد، درباره مدرسهی باوهاوس و تاثیرات آن بر هنر معاصر جامعهی ایرانی را بررسی کرده است.
• مهران دانایی و سجاد عمادی در صفحهی دنیاگردی در چند بخش، نمایشگاه عکسهای مایکل کِنا در آمریکا، رونمایی از مجسمهی هنرمند مکزیکی در لندن، نمایشگاه مروری بر عکسهای هلن ون مین در هلند و اولین نمایشگاه مریم جفری در سوییس را بازتاب دادهاند.
• آذر رهنما در بخش هنر جدید، در رابطه با اینستالیشنی از هنرمند چینی، آی وی وی با عنوان «دوچرخه های ابدی» نوشته است.
• «نگاه» این شماره به ملک الخطاطین، خاطرات عبدالله بهرامی و نوشتهای از رسام ارژنگی پرداخته است.
• نقد کتاب این شماره، به قلم مهدی احمدیان، بررسی کتاب «تاریخ هنر نو» از جاناتان هریس است، که توسط نشر کلاغ و با ترجمه ی منیژه نجمعراقی چاپ و انتشار یافت.
• صفحهی تصویر این شماره به انتخاب جاوید رمضانی است.