• شمارهی سیصدوپنجاهوششمین تندیس روز ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ منتشر شد.
• تصویر روی جلد این شماره از «کتابت تعلیمی نسخ؛ محفوظ در موزه خوشنویسی ایران» است.
• سردبیر در سرمقاله یادداشتی را با عنوان «اتفاق بزرگ در هنرهای تجسمی» نوشته است.
• در بخش وقایعنگار تندیس به «دغدغه محتوا»؛ «چاک کلوز و دیگران از کاخ سفید رفتند»؛ «صداقت را قربانی سیاست نکنم» و شروین طاهری به «نه آقایان؛ از خودمان شروع نمیکنیم»؛ سیدعمادالدین قرشی «درباب وجوه افتراق و اشتراک ایماژ و تصور»؛ مهتاب مولوی «کتابخانه و موزه ملی ملک، داستان سرایی در تاریخ» پرداخته شده است.
• در بخش یادداشت سیاوش رزمند متن خود را با عنوان «کیم جونگ اون در شارلوتزویل» نوشته است.
• فرشید رحیمی یادداشتی را با عنوان «کارگران هنر» نوشته است.
• حسین حسینی یادداشتی را درباره نمایشگاه نرگس موسوی در گالری طراحان آزاد نوشته است.
• در بخش گالریگردی این شماره فرزاد عظیم بیک درباره چیدمان مجید بیگلری در پاسیوی گالری محسن نوشته است. زاهره دنیادیده درباره نمایش آثار نجمه پاشایی در گالری هما نوشته است. الهه رحمانی خاکی درباره نمایش آثار پگاه رجامند و مریم رضوی در گالری اُ نوشته است. شروین طاهری درباره نمایش آثار فرشید ملکی در گالری امکان نوشته است.
• در بخش نقاشی علی فروزنده متن خود را با عنوان «من به سوی تو بسوزم در زمان» درباره آثار فرشید ملکی نوشته است.
• در بخش نقد شیلان برهانی درباره دومین فستیوال خانگی هنرهای معاصر «سنندج» نوشته است.
• در بخش نقاشی ساناز حائری مطلبی را با عنوان «اسطوره شناسی و کیمیاگری؛ آنسلم کیفر» نوشته است.
• در بخش هنر روزمره سیامک پناهی به معرفی مجموعه کمیکبوک های آندره فرانکویین پرداخته است.
• در بخش هنر شهری مهرنوش علیمددی درباره نقاشی دیواری «بهار فارسی» نوشته است.
• در بخش نقد شکوفه غفاری و علی گلستانه نقدی از بوریس گریس با عنوان حقیقت هنر (بخش سوم و پایانی) ترجمه کردهاند.
• در بخش نقد علیرضا بهارلو مطلبی را با عنوان «پیش روی هنر» نوشته است.
• سجاد عمادی در بخش دنیاگردی به برگزاری نمایشگاهی از طراحی های ریچارد سرا در هلند؛ نمایشگاه نقاشی های برندی توییلی در نیویورک؛ برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمند غنایی گادفرید دونکور در غنا و مروری بر آثار جانا یولر در موزه Stedelijk هلند پرداخته است.
• در بخش خوشنویسی متن سخنرانی محمدحسن حامدی به مناسبت افتتاحیه موزه خوشنویسی ایران آمده است.