• مجله تندیس شماره ۳۶۵ در روز ۵دی۱۳۹۶ منتشر شد.
• تصویر روی جلد این شماره یکی از آثار «ساچین تنگ» است.
• سردبیر در سرمقاله یادداشتی را با عنوان «روش عملی دوصد گفته و نیم کردار» نوشته است.
• در بخش تریبون به پژوهش در هنر پرداخته شده است: علی گلستانه درباره «کافه نادری و دیوارش»؛ الهام مطلبی «میراث فرهنگی بازمیگردد»؛ سیدعمادالدین قرشی «گروه طراحان گرافیک آمل» و «یاد و یادگاری از باستانی پاریزی»؛ سیدمجتبی حسینی «با یاد استاد صدیقی» و مهتاب مولوی «حضور ۵۳کشور در جشنواره تجسمی فجر» نوشتهاند.
• در بخش یادداشت نجف شکریقبادی متن خود را با عنوان «اجاره نامه برای اتاق تاریک» بخش اول، نوشته است.
• در بخش گالریگردی این شماره مهسا طهرانی درباره نمایش آثار هیوا علیزاده در گالری شیرین نوشته است. منصوره قاسمی درباره نمایش آثار محمد رحیمی در گالری ماه نوشته است. انسیه ترابی درباره نمایشگاه مجتبی تاجیک در گالری اثر و علی گلستانه درباره نمایش آثار معصومه مظفری در گالری طراحان آزاد نوشتهاند.
• در بخش تصویرگری سیامک پناهی به معرفی ساچین تنگ؛ تصویرگر پیکسلهای شکسته می پردازد.
• در بخش گفتوگو محمد سروی مطلبی را از مصاحبه محمدرضا کلانتری با بیگ اورر، با عنوان «مصاحبه اختصاصی تندیس با مدیر دوسالانه استانبول» ترجمه کرده است.
• در بخش عکاسی ساناز حائری یادداشتی را از امیلی کاتریس با عنوان «جیانا ریکاردیـ پیوند» ترجمه کرده است.
• در بخش گزارش مهرنوش علیمددی یادداشتی را به تالارموزهای که اخیراً در باغ نگارستان به نام هنرمند پیشگام منیر فرمانفرمائیان افتتاح شده، اختصاص داده است.
• در بخش گفتوگو علیرضا جهرمی مصاحبهای با حسین والامنش به بهانه برگزاری نمایشگاه انفرادی در گالری پروژههای آران را نوشته است.
• در بخش گرافیک علیرضا بهارلو درباره جایگاه اجتماعی طراح گرافیک (بخش دوم و پایانی) ترجمه کرده است.
• در بخش مقاله شکوفه غفاری و علی گلستانه متنی از کاودموک مدینا با عنوان «یازده تز درباره توهینآمیز بودن مفهوم معاصر» (بخش دوم) ترجمه کردهاند.
• سجاد عمادی در بخش دنیاگردی به پیونگ یانگ در تصاویر عکاس هلندی در امستردام؛ نمایشگاه هنرمند خیابانی SWOON در چین؛ دلقکهای راندینون در گالری آرکن در کپنهاک و نمایشگاه پرترههای کلندریاندر زوریخ پرداخته است.