ایران ۱۴۰۴ در اردبیل به کاریکاتور رسید

ورک شاپ (کارگاه عملی) کاریکاتور «ایران آینده» در حوزه هنری استان اردبیل با محوریت اصلی جشنواره هنری ایران آینده در چشم انداز 1404 برگزار خواهد شد.
حسین آزاد؛ معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل، روز چهارشنبه 29 بهمن ماه 1393 با هدف تبیین و ترویج سند چشم‌انداز ایران 1404 در حضور هنرمندان جوان و کارتونیست استان بیان کرد: جشنواره هنری ایران 1404 در محورهای خلاقیت و نوآوری، بهره‌گیری از فناوری و اطلاعات، مدیریت استراتژیک و تولید محتوای هنری توسط حوزه هنری کشور برگزار خواهد شد و به تبع آن  حوزه هنری استان اردبیل نیز برای حضور پرشور در این جشنواره ملی، برنامه ریزی هایی نموده است.
آزاد در نشست توجیهی ورک شاپ کاریکاتور «ایران آینده» گفت: نگاه امیدوارانه به قضیه باعث حرکت به سمت جلو شده و منجرب نتیجه خوب و مثبت خواهد شد. و انتقال این اندیشه و فکر مثبت به نسل آینده، پیشرفت و شکوفایی در جامعه را به همراه خواهد داشت.
با توجه به تجربه خوب و تولید آثار کیفی در نحوه برگزاری کارگاه گرافیک طلوع که با همین موضوع در 27 بهمن ماه سال جاری برگزار شد، از هنرمندان رشته کاریکاتور نیز درخواست شد تا در چند مرحله، طرح ها و اتودهای اولیه خود را با راهنمایی و مشورت های اساتید این رشته، به پیش ببرند که باعث تولید آثار در سطح و کیفیت بالا گردد.
شایان یادآوری است ورک شاپ کاریکاتور «ایران آینده»، روز جمعه 8 اسفندماه 1393 با موضوع ایران آینده در چشم انداز 1404 از ساعت 15 تا 19 در مرکز آموزش حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

نویسنده