چيدمان و آثار امیر کبیرنژاد در شهر كتاب‌فرشته

نمایشگاه  انفرادی چيدمان و آثار امیر کبیرنژاد با عنوان «کتیبه» با همراهی استاد صفرعلی بهرام نیاکان (فولادگر) گشايش مي‌يابد.
آثار امیر کبیرنژاد از تاريخ ۱۴ آذر ۹۳ در محل نگارخانه شهر کتاب فرشته به نمایش درمی آید. این نمایشگاه شامل ۱۴ اثر برش روی کاغذ و چیدمانی با همراهی استاد صفرعلی بهرام نیاکان میباشد.
آقای بهنام جیحانی در بیانیه این نمایشگاه آورده است: “تا جایی که من امیر را می شناسم می دانم که در کارهایش از فضای تخت و دوبعدی مرسوم فرار می کند. و ایده های خود را با فضاسازی های ظریف، و توجهی خاص به «تکنیک» اجرا می کند. که نتیجه فرجام به خلق آثاری می شود که در مرز بین نقاشی و حجم سازی قرار دارند. در مورد مفهوم کارهای این نمایشگاه که به عبارتی الهام گرفته شده از نشانه های مذهبی است، می توان گفت نقش های سازمان یافته در این کارها تبدیل به نقش مایه هایی شده اند که ما با آنها آشنا هستیم. برای من این کارها یاداور حکایت های کلیله و دمنه است.”

علاقه‌مندان جهت شرکت در نمایشگاه می توانند روز جمعه ۱۴ آذر از ساعت ۱۷ الی ۲۱ به آدرس تجریش، خیابان دربندی (مقصودبیک)، پلاک ۳۲، نگارخانه‌ شهر کتاب فرشته مراجعه نمایند.
گفتني است این نمایشگاه تا ۲ دی ماه همه روزه از ساعت 11 الي 21 ادامه خواهد داشت.

منبع: سايت تنديس

نویسنده