تماس با ما

تماس با نشر آوام سرا / وب‌سایت آوام مگ

  • تلفن :   ۸۸۸۴۸۶۱۵-۰۲۱  |۰۹۱۲۷۷۸۶۰۸۳
  • آدرس الکترونیک :
  • info@avammag.com
  • avammagonline@gmail.com
  • کانال تلگرام: avammag@
  • ایستاگرام: avam.mag@

تماس با آتلیه مرمت  آوام

Show Comments (35)
  1. سلام ببخشید یه سئوال داشتم خدمت شما من شماره ی ۳۰۹ مجله رو نیاز دارم تا دوشنبه ی اینده هم فرصت دارم بعد واریز مبلغ چند روزه فایل مجله رو برای من ایمیل میکنید .مرسی منتظر جوابتون هستم فوری

    1. شماره واریزتون رو به همراه شماره مجله مورد نظرتون به ایمیل info@avammag.com ارسال بفرمایید. نهایتا یک ساعت بعد براتون ارسال میشه

  2. /سلام خواهشمندم که من رادر اشتراک نشریه دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بپذیرید قبلا از همکاریهای شما سپاسگزارم باتقدیم عرض ادب واحترام علیرضا یونس زاده حقیقی مربی مجسمه سازی شیراز

    1. جناب حقیقی / اگر دقت کنید این جا وب سایت تندیس است و میتوانید مجله تندیس را مشترک شوید / برای اشتراک نشریه هنرهای زیبا به این نشانی مراجعه کنید :https://jfaup.ut.ac.ir/

  3. سلام. آثار خربداری شده خوشنویسی برای موزه باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ مثلا آثار خطی اساتید معاصر مانند استاد اخوین و بیژنی و یا نامه های خطی شخصیت ها هم خریداری می کنید؟ ممنون

    1. تندیس وبسایت خبری و پژوهشی هنرهای تجسمی است و خرید و فروش اثار هنری را انجام نمیدهیم.

  4. سلام! در نمایشگاه های که سایت تندیس اطلاع رسانی میکند محدودیتی برای حضور و شرکت اتباع خاجی وجود دارد یاخیر ؟

    1. خیر محدودیتی در این زمینه نداریم و میتوانید اطلاعات نمایشگاه خود را به info{at}tandismag[dot]com ایمیل بفرمایید.

    2. اگر منظور فراخوان ها است باید به شرایط برگزار کننده رجوع شود.

  5. من تمایل به ارسال مقالات هنری و ترجمه مقالات به نشریه تندیس میباشم چگونه میتوانم همکاری با شما داشته باشم؟

    1. شما میتوانید نمونه مقاله خود را به همراه رزومه و اطلاعات تماس برای ما ایمیل کنید جهت انتشار در سایت بررسی میکنیم.

    2. با سلام برای همکاری لطفا رزومه و نمونه مقاله یا ترجمه خود را به آدرس ایمیل وب سایت تندیس ارسال نمایید.

  6. سلام ، مجله تندیس شماره ۳۶۳ را به صورت اینترنتی خریداری کردم ، اما فایل pdf آن را نفرستادید ، لطفا بفرمایید که ازکجا باید دانلود کنم ؟

    1. با سلام ، شما میتوانید به طور مستقیم از سایت با لینک فعال مجله را دریافت نمایید و به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  7. با سلام و خسته نباشید
    اینجانب هیلدا باقری دانشجو کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران طی تحقیق و انجام مطالعات مقاله ای نوشته ام که با صلاح دید شما بزرگواران مایل به چاپ آن هستم لطفا بنده را راهنمایی کنید ممنونم

    1. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت فراخوان مراجعه کنید و یا از طریق ایمیل با برگزارکنندگان فراخوان مکاتبه کنید.

  8. درود فراوان بر دست اندرکاران نشریه وزین تندیس
    به نظرم اگر مجموعه تندیس با همین توان که دارد در فضای مجازی فعالیت کند و سایت تندیس را بروز نماید خیلی موفق خواهد شد
    به هر حال عمر نشریات کاغذی به سر آمده آن هم در عرصه هنر که امروزه وابستگی زیادی به عنصر دیجیتال پیدا کرده است.
    در ضمن با نگاهی فراگیر می توانید با استفاده از ظرفیت هنرمند خبرنگارها در استان ها و شهرستان های کشور جامع بودن خود را گسترش دهید.
    با آرزوی موفقیت برای شما بزرگواران

    1. باسلام و احترام
      البته جایگاه هر کدام از این رسانه ها چه در سایت و مجله و دیگر فضاهای مجازی متفاوت است و کارکرد جداگانه ای دارد. نکته‌ی قابل توجه مستند بودن مجلات کاغذی است که قابلیتِ آرشیو شدن دارند و این امکان در حوزه دیجیتال دارای مخاطرات بسیاری است. و همچنین نقش مجلات را در نشر مقالات و تحلیل های جدی تر نمیتوان نادیده گرفت.

  9. درود بر شما. خداقوت بابت زحماتتون. یه پیشنهاد دارم. لطفا زحمت بکشین در صفحات فراخوان های داخلی و خارجی در همون صفحه ی لیست این فراخوان ها در کنار هر فراخوان گزینه ای رو با محتوای مهلت اون فراخوان قرار بدین که فراخوانهایی که مهلتشون تموم شده رو باز نکنیم. متشکرم.

  10. سلام. به نظرم این نهایت نامردی است که از عنوان مجله تندیس و اعتبارش این طور سواستفاده کردید و هر سرچی به نام تندیس صورت بگیره همه رو به سایت شخصی خودتون راهنمایی کنید… هر چند شما سایت تندیس رو اداره می کردید ولی اعتبار تندیس به مطالب اون هست.
    کاش سایت خودتون رو در آدرس دیگه ای راه اندازی می کردید و باعث سرگردانی مخاطبان تندیس نمی شدید… حتی اگر به بدترین شکل هم از تندیس جدا شده باشید و حقتان ضایع شده باشد، رفتار شما کاملا غیر حرفه ای است.
    و در درازمدت مخاطبان شما ریزش خواهند داشت مطمئن باشید.

    1. دوست عزیز با تشکر از توجه شما لازم به ذکر است تمام محتوایی که در سایت در طی این هشت سال ساخته شده همه توسط این تیم بوده است و خود مجله هم کتبا ادعایی نسبت به تولید محتوای آوام ندارد، این یک روال طبیعی است که تا مدتی مخاطبین از طریق ذکر شده به محتوای ما دسترسی داشته باشند. در نظر داشته باشید که دامین مجله تندیس دو هفته قبل به آن مجله تحویل شده است و در صورت شروع به کار سایت مجله طبیعتا مخاطبین می توانند به سایت مجله متصل شوند. و ما هیچ گونه مانعی در این چهارچوب متصور نیستیم. متوجه باشید تمام محتوایی که شما تا کنون در سایت تندیس می خوانده اید تولید گروه آوام بوده و از لحاظ مادی و معنوی به این گروه تعلق دارد. در ضمن در صورتی که شما آدرس https://www.avammag.com را به طور کامل وارد کنید با صفحه ای مواجه میشوید که هر دو لینک در آن وجود دارد و میتوانید به سایت مجله تندیس و یا به سایت سابق تندیس(آوام مگ) دسترسی پیداکنید.
      با تشکر

  11. سلام
    من زاهدان زندگی می کنم
    تندیس از شماره ۳۷۶ به بعد زاهدان نیومده
    تلاش کردم برای خرید اینترنتی ۵ شماره آخر ولی هیچ جا نیست
    تو سایت خودتون هم که فروش به صورت تک شماره وجود نداره، چه باید کرد؟

    1. با سلام دوست عزیز
      مجله تندیس به شیوه سابق منتشر نمی شود جهت تهیه مجله از دپارتمان مجله پیگیری بفرمایید. سایت تندیس که مدیریت آن از ابتدا برعهده تیم آوام بوده هم اکنون میتوانید از طریق سایت https://www.avammag.com دنبال کنید.

  12. با سلام
    برای دریافت مقالات تندیس در مورد یک هنرمند خاص چطور باید اقدام کرد؟

    1. دوست عزیز چنانچه مقالات در سایت تندیس سابق درج شده باشد میتوانید با جستجوی نام هنرمند مقاله را دریافت نمایید و در صورتی که در مجله تندیس چاپ شده باشد میتوانید بامجله تندیس در ارتباط باشید.

  13. سلام سایت بسیارخوبی دارید.حرکت شما را تحسین وموفقییت شمارا آرزو می کنم.موفق ومویدباشید.

  14. سلام وقت بخیر
    در سایت شما در بخش مقالات پژوهشی امکان جستجوی موضوع مد نظر نیست
    چیکار باید کرد وقتی دنبال مطلب مورد نظر میگردیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله چنانچه دقیقا عبارت مورد نظر در عنوان مطلب ذکر شده باشد از سرچ سایت میتوانید استفاده کنید
      پیشنهاد میکنم در گوگل موضوعی که میخواهید سرچ بفرمایید با قید سایت آوام و یا موردی که مد نظرتون هست بفرمایید راهنمایی کنیم و یا لینک پرونده را خدمتتان ارسال کنیم .
      با سپاس

  15. با سلام و سپاس از مجله بسیار خوب و مفید شما.
    سوالی از خدمتتون داشتم : من چندین مقاله هنری آماده دارم ، آیا میشه برای نشر آن به شما ارسال کنم ؟ و آیا شرایط خاصی دارد ؟ از پاسخگویی و راهنمایی شما سپاسگزارم خواهم بود.

    1. با سلام و احترام
      چنانچه مقالات در جایی منتشر نشده اند شما میتوانید نمونه مقالات را به همراه رزومه، کپی کارت ملی، آدرس و شماره تماس ثابت و موبایل به ادرس info@avammag.com ایمیل نمایید.
      با تشکر

  16. سلام …وقت بخیر…من برای پایان نامه ام نیاز به تحلیل تصویر زن در نقاشی های انقلاب اسلامی دارم…ولی نمی دونم چطور میتونم سرچ کنم تویه این سایت یا اینکه نمیدونم کدوم شماره های تندیس مقاله ای از آثاری نقاشی انقلاب رو داره که اون شماره ها رو تهیه کنم…
    ممنون میشم راهنمایی ایم کنید…
    سپاس

    1. جهت سرچ در سایت آوام مگ چنانچه دقیقا عبارت مورد نظر در عنوان مطلب ذکر شده باشد از سرچ سایت میتوانید استفاده کنید
      پیشنهاد میکنم در گوگل موضوعی که میخواهید سرچ بفرمایید با قید سایت آوام و یا با قید مجله تندیس و در صورت نیاز به مجله میتوانید از مجله تندیس تهیه بفرمایید
      از پاییز ۹۷ تیم اوام با مجله تندیس دیگر همکاری نمیکند.

  17. سلام
    شماره‌های جدید مجله را از طاقچه و فیدیبو تهیه کردم اما من شماره های قدیم مجله را دوست دارم بخوانم که در آرشیو اینجا هست مثلا شماره ۷ و ۸ مجله اما دانلود نمیشود. چطور میتوانم به این شماره‌ها دسترسی داشته باشم؟ چرا دانلود نمی‌شود؟

    1. از خود مجله تندیس باید تهیه کنیم سایت آوام از سال 97 با مجله تندیس همکاری نمیکند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.