ریشه های «من» در گالری لاله

«من» عنوان نمایشگاهی است که تا کنون سه دوره از آن با حضور هنرمندان جوان حوزه تجسمی و به انتخاب جاوید رمضانی برگزار شده است. چهارمین نمایشگاه گروهی «من» با موضوع « ریشه ها » با حضور یازده هنرمند از تاریخ ۲ مرداد ۹۴ در گالری لاله افتتاح خواهد شد

در بیانیه نمایشگاه آمده است که:

«ریشه‌ها» نمادی است که تکیه بر مفهوم هویت و دیگر ‌شدن و بودن دارد. مفهوم «ریشه‌ها» به مجموعه ای از فراشدهای حاصل از ثبات و ایمان می پردازد.

دغدغه این مجموعه پرسش از خودآگاهی و تحولات ناخواسته  در زمان و مکان می‌باشد و از سویی بیان آن چالش درونی‌ای است که در هر فرد جستجوگر و طبعا هنرمند حضور داشته و فصل مشترک خود را با فضا و اجتماع  در آن مطرح می‌کند.

آنچه در مسیر تکوین اجتماعی و فردی بزرگترین تکیه‌گاه است، این فهم خودآگاهانه ازامکانات اندیشه و تجربه می باشد. مقصد این نمایشگاه ایجاد مجموعه ای از قصه‌ها، تعابیر، باورها و خاطرات، در قالب معناجویی اثر هنری، با تاکید بر منِ خودآگاه در مسیر رها شدن از دیدگاه دیگران و یا سازمان‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … و روندی برای تحکیم اقتدار و اراده است.

Root-Poster-exhibition

هنرمندان شرکت کننده دراین نمایشگاه :

.مسعود جزنی، حامد حکیمی، علی یحیایی، نگین فیروزی، نیلوفر تقی‌پور، مریم روشن‌فکر، زینب ثقفی، مریم اسدی، امیر کوشامنش، بهراد شریفی، سحر افتخار‌زاده

افتتاحیه  نمایشگاه «من ۴» روز جمعه۲ مردادماه  از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری لاله با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید  آثار هنرمندان تا ۱۵ مرداد ماه (به استثنای ایام تعطیل ) از ساعت ۹تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ به گالری لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه فرمایند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس حاصل فرمایند.

[foogallery id=”10171″]

 

 

نویسنده