۱۹ آذر افتتاحیه پنجمین همایش ده روز با عکاسان

جدول برنامه های ده روز با عکاسان منتشر شد
افتتاحیه پنجمین همایش ده روز با عکاسان ساعت ۱۸ جمعه ۱۹ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پنجمین همایش ده روز با عکاسان ، مراسم افتتاحیه همایش با حضور عکاسان برگزار می شود و در این مراسم از کتاب عکس های میشل ستبون؛ عکاس فرانسوی از وقایع انقلاب اسلامی ایران با عنوان “روزهای انقلاب” رونمایی می شود و نمایشگاه آثار انجمن عکاسان ایران ،انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن عکاسان خانه تئاتر، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس،انجمن عکاسان تبلیغاتی – صنعتی ایران و انجمن عکاسان نگاه در گالری های خانه هنرمندان آغاز به کار می کند.
نخستین برنامه پنجمین همایشده روز با عکاسان پیش از آغاز رسمی همایش، کارگاه “بازنگری تعریف سوژه در عصر دیجیتال” با حضور رهام شیراز است که صبح روز جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

همچنین جدول برنامه ها، نشست ها، کارگاهها و نمایش فیلم و جدول برنامه های نگاه شخصی بخش ویژه همایش منتشر شد . علاقه مندان برای ثبت نام در کارگاه ها به نشانی ۱۰days.nips.org.ir مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.
نگاه شخصی از برنامه های بخش ویژه همایش است که در این دوره ۲۴ عکاس با رویکردهای مختلف در عکاسی به ارائه آثار می پردازند و در تعامل با حضار به طرح دقیق تر از نگاه شخصی خود اقدام می کنند.ده روز با عکاسان

روح و جان مایه هر اثر هنری نسبت مستقیم دارد با روحیات و ساختار ذهنی هنرمند. بخش نگاه شخصی در تلاشی که از دوره گذشته آغازش بود سعی دارد فرصتی فراهم کند برای عکاسانی که در پی بروز سوی نگاه و مایه های مورد علاقه در آثار خود هستند.

پس از افتتاحیه، روز شنبه ۲۰آذرماه در دومین روز همایش کارگاه “بررسی سیر تاریخی بیان در عکاسی تا سطح تالیف” با حضور رهام شیراز ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. بررسی چالش های صنفی عکاسان تئاتر ایران از ساعت از ساعت ۱۵ تا ۱۵:۴۵، سخنرانی کامران شریفی با عنوان “طراحی صحنه در عکاسی” از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و نشست ارتباط بین کارفرما و عکاسی تبلیغاتی با حضور فرهود حقی و یدالله ولی زاده با شرکت های رهاورد پویا و نوین زعفران مشهد از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

در بخش نگاه شخصی دومین روز همایش الناز امینی، جلال شمس آذران و شادی قدیریان از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با نمایش عکس تجربه ها و نگاه خود در عکاسی را بیان می کنند.

ده روز با عکاسان

نویسنده