• شمارهی سیصدوچهل تندیس روز ۷ دی ۱۳۹۵ بههمراه هشت صفحه ویژهنامه نشست توران میرهادی منتشر شد.
• تصویر روی جلد این شماره از «گابریل ایساک» است.
• سردبیر در سرمقاله یادداشتی را با عنوان «رنج بی تدبیری» نوشته است.
• در بخش «وقایعنگار» این شماره میخوانید:
«سلام بر پانزده سالگی» سیدامیر سقراطی؛ «خط باریک سبیل هیتلر در تل آویو» جواد حسنجانی؛ «آنقدر واقعی که فراموش میکنیم» منصوره قاسمی؛ «گنج نمور موزهی تهران» سیدامیر سقراطی؛ «نمایش مجموعه یا پول اضافی؟» کوروش اسلامی؛ « تحکم برای انهدامِ تاریخ» مهرنوش علیمددی.
• در بخش گالریگردی این شماره مهرنوش علیمددی درباره نمایشگاه اوت سایدر آرت۴ در ویکافه نوشته است. سیدامیر سقراطی درباره نمایش آثار سعید شهلاپور در گالری آریا نوشته است. داریوش طلایی درباره نمایش «چهره/تصویری از خود» به گردآورندگی فریدون آو نوشته است. عیسی جباری ممقانی درباره نمایش آثار چاپ شیوا سرلک در گالری۲۶ و حسن سلاجقه درباره آثار نقاشی علی رامین در گالری دیبا نوشته اند.
• در بخش نقد علی گلستانه درباره حراج هنر با عنوان «مرگ خریدار» نوشته است.
• جواد حسنجانی نقد خود را با این عنوان «قایق شیاد،خانه نبوغ» درباره «منتقد- هنرمند» نوشته است.
• شهرام کریمی گزارشی را از آرت ابوظبی۲۰۱۶ نوشته است.
• در بخش نگاه سخنرانی محمدحسن حامدی به مناسبت بزرگداشت استاد آژند به چاپ رسیده است.
• در بخش مجسمهسازی علیرضا بهارلو متنی را درباره آثار آنتوان لوئی باری گردآوری و ترجمه کرده است.
• در صفحهی نقد شکوفه غفاری و علی گلستانه متنی از تی.جی.کلارک (بخش سوم) با عنوان نقاشی زندگی پسامدرن را ترجمه کردهاند.
• رویا کریمی و ترسا تروپر گفتگویی را از علیرضا جهرمی با ماتیاس وایشر ترجمه کردهاند.
• در بخش نقاشی عیسی جباری ممقانی متنی را با عنوان «نامه ای به پابلو پیکاسو» نوشته است.
• در بخش عکاسی مصطفی ملکی گفتگویی را با گابریل ایساک عکاس سوئدی نوشته است.
• کیانوش معتقدی گفتگویی را با ویلم فلور با عنوان «من مجنون و ایران لیلی من است» نوشته است.
• سجاد عمادی در بخش دنیاگردی به نمایش نقاشیهای هنرمند رسمی جنگ سابق جان کین در لندن، برپایی نمایشگاه مروری بر آثار کورنلیا اشلایمه و اهدای جایزه Hannah hÖch در برلین، عکسهای فلور گاردونو در نیویورک و نمایش و راهیابی نخستین اموجیها به موزهی هنر مدرن نیویورک در توکیو پرداخته است.
• در بخش اقتصادهنر حمیدرضا ششجوانی در رابطه تقلب در بازار هنرهای تجسمی نوشته است.