شماره ۳۶۳ مجله تندیس در روز ۷ آذر ۱۳۹۶ منتشر شد.
• شمارهی سیصدوشصتوسومین تندیس روز ۷آذر ۱۳۹۶ منتشر شد.
• تصویر روی جلد این شماره یکی از آثار «میرچئا سوچیو» است.
• سردبیر در سرمقاله یادداشتی را با عنوان «ما فرزندان ایرانیم؟!» نوشته است.
• در بخش تریبون تندیس علی گلستانه درباره «هنر و حراجهای خیریه»؛ سیدعمادالدین قرشی «لوور ابوظبی؛ آشتی فرهنگها»؛ مطلبی را مهرنوش علیمددی درباره گرانقیمتترین اثر جهان نوشته است. الهام مطلبی «مستند پرتره (نقطه و شیر)»؛ منصوره قاسمی «از تاراج به حراج» و مهتاب منوری «حراج ساتبیز» نوشتهاند.
• در بخش یادداشت سیاوش رزمند متن خود را با عنوان «تناسخ، مکانیزم کشتار و چند مسئله کوچک دیگر» نوشته است.
• جواد مدرسی یادداشتی درباره نقاشی بازاری نوشته است.
• در بخش گالریگردی این شماره امید نقویان درباره نمایش عکسهای یحیی دهقانپور در گالری آران نوشته است. فرزاد عظیمبیک درباره نمایش نقاشیهای یاسمن نوذری در گالری دلگشا نوشته است. انیسه ترابی درباره نمایشگاه قهرمانان در منطقه کمعمق، حمید بهرامی در گالری هما و فرشید رحیمی درباره نمایش آثار حسین والامنش در گالری پروژههای آران نوشتهاند.
• در بخش گزارش حبیب دانشور مطلبی با عنوان «یک بازی تازه» نوشته است.
• در بخش مقاله فرزاد عظیمبیک مطلبی با عنوان «برج تاتلین، نوری در افق» نوشته است.
• در بخش نقد مهدی قادرنژادکردستانی یادداشتی را از جیمز الکینز درباره دشواریهای نوشتن درباره امر معاصر ترجمه کرده است.
• در بخش مجسمه مریم صادقیان درباره مجسمههای بوکه دِ وریس نوشته است.
• مائده صدیقی یادداشتی با عنوان «در خیابانهای تهران قدم میزنیم یا ساری تفاوتی ندارد؟» نوشته است.
• شکوفه غفاری و علی گلستانه نقدی از آنتون ویدوکل/ «هنر بدون کار؟» (بخش دوم و پایانی) ترجمه کردهاند.
• در بخش نقاشی علیرضا بهارلو درباره تنش و تقلا درآثار میرچئا سوچیو، هنرمند رومانیایی گردآوری و ترجمه کرده است.
• سجاد عمادی در بخش دنیاگردی به نمایش پیکرههای جیمز وایت و معرفی برگزیدگان جایزه عکاسی تیلور وسینگ در لندن؛ نشانه متروکه بودن» از خورخه تاکلا در نیویورک و تلاش هنرمندان خیابانی امریکا برای حفظ حقوق آثارشان در نیویورک پرداخته است.