فراخوان مسابقه عکس syngenta منتشر شد

دومین فراخوان مسابقه عکس syngenta متنشر شد. هدف این جایزه ایجاد گفتگویی خلاق و محرک و ایجاد چالشی در سطح بین المللی می باشد.

جایزه عکس Syngenta از تمامی عکاسان حرفه ای و آماتور در سطح دنیا برای شرکت در این فراخوان در دو بخش – رقابت حرفه و آزاد– دعوت به عمل می آورد. عکس های این مسابقه در ماه مارچ ۲۰۱۵ در Somerset House که یکی از مراکز فرهنگی و هنری لندن است نمایش داده خواهد شد.

موضوع امسال این مسابقه ” صرفه جویی و تولید زباله کمتر” است. چطور میتوانیم مطمئن باشیم که آب و غذا برای نسل های آینده به اندازه کافی موجود است؟

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۴ ( ۲۴ شهریور۹۳) خواهد بود.

– برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ایمیل annac@suttonpr.com یا melissa@suttonpr.comو یا تلفن +۴۴ (۰)۲۰۷ ۱۸۳ ۳۵۷۷ تماس حاصل فرمایید.

– شرکت در مسابقه رایگان است.

– ثبت نام در این مسابقه به صورت اینترنتی و از طریق سایت www.syngentaphoto.com می باشد.

– بخش عکاسی حرفه ای مربوط به عکاسان حرفه‌ای است ( عکاسانی که از عکاسی درآمد دارند) این عکاسان می توانند ۵ تا ۱۰ عکس برای این مسابقه ارسال نمایند. همچنین شرکت کنندگان در این بخش می‌توانند اگر پروپوزال و یا طرحی مربوط به موضوع امسال دارند نیز ارسال نمایند.

– اسامی راه یافتگان به این مسابقه در پایان نوامبر ۲۰۱۴ اعلام خواهد شد.

جایزه عکس Syngenta با هدف ایجاد گفتگویی جهانی و به مطرح کردن یک چالش جهانی از طریق عکاسی در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شد. گفتنی است موضوع مسابقه گذشته ” از روستا به شهر” بود که با استقبال زیادی از سراسر دنیا روبه رو شد.

farakhan-4

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

ترجمه و تلخیص: بهار سیری

نویسنده