فراخوان نمایشگاه بین المللی “آیین گذار”

فراخوان نمایشگاه بین المللی “آیین گذار”

نمایشگاه بین المللی “آیین گذار” ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪﻱ ﻓﺮﺍﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻬﺎﺭ ﻁﺒﻴﻌﺖ ﻭ ﻧﻮﺭﻭﺯ ﺑﺎﺳﺘﺎﻧﻲ ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﺎﻥ، ﺩﺭ محل سیتی حال شهر سان فرانسیسکوی ﺍﻳﺎﻟﺖ ﮐﺎﻟﻴﻔﺮﻧﻴﺎﻱ ﺁﻣﺮﻳﮑﺎ، در تاریخ ۲۵ مارچ ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد. از تمامی هنرمندان محترم دعوت به عمل می آید که با ارسال تصویر ۳ عدد از آثارشان در بخش نمایش دیجیتال آثار (پخش از طریق پروژکتور و مانیتور) شرکت نمایند. از کلیه گرایش های هنری سنتی و مدرن از قبیل خوشنویسی، نقاشی، نقاشیخط، مجسمه، عکاسی، و همچنین هنرهای دیجیتال و مفهومی و ویدیو آرت جهت شرکت دعوت به عمل می آید. موضوع نمایشگاه، هنر محیط، هنر و طبیعت، و بازتاب طبیعت در فرهنگ ها و مراسم و خصوصا نوروز است. هنرمندانی که سن آنها بالای ۱۸ سال است، در هر مرحله کاری، سبک، گرایش، و محل زندگی در دنیا می توانند جهت شرکت در این نمایشگاه اقدام نمایند.

علاقه مندان و هنرمندان جهت شرکت در این نمایشگاه می بایست قبل از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ با مراجعه به سایت www.ziyaart.com و بازدید از صفحه مربوط به Rite of Passage مراحل زیر را طی نمایند (ثبت نام، اینترنتی و به انگلیسی است):

۱-    تکمیل فرم ثبت نام شامل مشخصات فردی، بیوگرافی کوتاه (حداکثر ۱۰۰ کلمه)، و مشخصات آثار ارسالی شامل عنوان، ابعاد به اینج و تکنیک ایجاد اثر.

۲-    ضمیمه نمودن (آپلود) تصویر حداکثر ۳ اثر خود. تصویر آثار باید بدون قاب و شیشه بوده و با کیفیت خوب (ترجیحا ۲۰۰۰ پیکسل در بیشترین ضلع و ۳۰۰ دی پی آی) ارسال گردند.

۳-    جهت شرکت دادن آثار ویدیو آرت و ویدیویی، هنرمندان لینک آثار خود در Youtube و یا Vimeo را در فرم ثبت نام قید نمایند. فقط لینک آثار در این دو وبسایت پذیرفته خواهد شد. طول اثر حداکثر ۱۰ دقیقه می تواند باشد و اثر نهایی درصورت پذیرفته شدن باید با فرمت mp4 و یا mov قابل دسترسی و نمایش در مانیتور باشد.

آثار منتخب در تاریخ ۳ فروردین ۱۳۹۵ از طریق ایمیل و وبسایت ضیاء آرت سنتر اعلام خواهند شد. به تمامی هنرمندانی که آثار آن ها به نمایشگاه راه یابد، لوح تقدیریه و افتخار رسمی شرکت در نمایشگاه به زبان انگلیسی و به صورت دیجیتال (ایمیل) اعطاء خواهد شد. با توجه به اینکه یکی از اهداف نمایشگاه معرفی هر چه بیشتر هنرمندان و هنر ایرانی به جهان و فراهم آوردن امکان فروش آثار است، دبیرخانه نمایشگاه و برگزارکنندگان در طول برگزاری نمایشگاه و همچنین بعد از آن از طریق ابزارهای مختلف (اعم از ایمیل، نشریات، وبسایت ها و اپلیکیشن های مختلف، بروشور و کاتالوگ، تبلیغات، و …) به نشر آثار منتخب و معرفی این هنرمندان و مجموعه ها می پردازند.

zia artنشانی دبیرخانه:

۲۰۵۵ Center St., Berkeley, CA 94704
ziya.art.studio@gmail.com
www.ziyaart.com

اشاره: نمایشگاه “آیین گذار” سیتی حال شهر سان فرانسیسکو به عنوان بخشی از مراسم جشن نوروزی که توسط موسسه ایرانیکان برنامه ریزی شده برگزار خواهد شد. این نمایشگاه، در ادامه نمایشگاهی با همین عنوان است که در تاریخ ۲۰ فوریه تا ۲۰ مارچ در گالری مرکز فرهنگی شمال کالیفرنیا در شهر اوکلند، توسط مینوش زمردی نیا و آرش شیرین باب گردآوری شده بود. موسسه هنری ضیاء آرت سنتر و گالری هنری مالتی ورس از جمله حامیان و دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه هستند.

نویسنده