فراخوان دومین سمپوزیوم نقاشی تهران

هنرمندان برای شرکت در دومین سمپوزیوم نقاشی تهران که اواخر بهمن ماه سال جاری در باغ موزه قصر تهران برگزار می شود، تا ۲ بهمن ماه فرصت دارند تا طرح های اولیه خود را به دبیرخانه این سمپوزیوم ارسال کنند.
علاقه مندان برای شرکت در این سمپوزیوم می توانند طرح اولیه خود را با موضوعات «آزادی» و «تهران» در قطع A۳ به همراه زندگی نامه حرفه ای که دست کم یک گواهی برگزاری نمایشگاه انفرادی در گالری های خصوصی و یا در گالری های ملت و لاله (ویژه شرکت کنندگان تهران) و یا دریافت جایزه از مسابقات کشوری در میان آن باشد تا ۲ بهمن ماه به دبیرخانه سمپوزیوم به نشانی خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع خیابان دکتر شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر ارسال کنند.
بر اساس مقررات این سمپوزیوم، به هر یک از چهارده نفری که طرح هایشان توسط هیئت انتخاب ۳ نفره متشکل از هنرمندان نقاش و گالری دار مورد تایید انجمن هنرمندان نقاش ایران پذیرفته می شود، مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه تعلق می گیرد.
در پایان سمپوزیوم با داوری ۵ نفر از هنرمندان نقاش و گالری دار معرفی شده از سوی انجمن هنرمندان نقاش ایران، به خالق ۳ اثر برگزیده شده مبلغ ۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صلاحدید هیئت داوران پرداخت می شود.
آثار آفریده شده در سمپوزیوم متعلق به گنجینه باغ موزه قصر خواهد بود.
زمان شروع دریافت طرح های اولیه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۳ و آخرین مهلت ارسال طرح های اولیه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۳ اعلام شده است.
این سمپوزیوم ۳۰ بهمن تا ۴ اسفندماه در باغ موزه قصر برپاست و ۵ اسفندماه نیز مراسم اختتامیه آن همزمان با ولادت حضرت زینب (س) برگزار می شود.
نمایشگاه آثار این سمپوزیوم نیز تا ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
هیئت داوران سه نفره دومین سمپوزیوم نقاشی تهران توسط انجمن هنرمندان نقاش ایران معرفی شده اند و متشکل از یعقوب امدادیان، سید محسن هاشمی و رضوان صادق زاده است.
هیئت پنج نفره داوری این سمپوزیوم نیز بر عهده یعقوب امدادیان، داور یوسفی، حسین ماهر، نیلوفر قادری و منیژه صحی است.

نویسنده