برگزاري همایش «اقتصاد هنر در ایران»

همایش «اقتصاد هنر در ایران» اسفندماه 93 در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

در فراخوان همایش «اقتصاد هنر» موضوع‌هایی مانند «سیاست‌های فرهنگی و نظام مدیریتی مطلوب در رونق بخشی به اقتصاد هنر»، «قوانین و نظام حقوقی تسهیل‌کننده بازار هنر، بودجه‌ها»، «حمایت‌ها و یارانه‌های هنری»، «نظام بانکی و سیاست‌های وام برای گردش سرمایه در بازار هنر»، «درآمدزایی بنگاه‌های کوچک هنری»، «بازار کارآفرینان و تولیدکنندگان هنر»، «قیمت‌گذاری آثار هنری و ارزش‌گذاری آثار»، «مخاطبان، خریداران و مصرف‌کنندگان هنر»، «واسطه فروش نمایشگاه‌گردان‌ها و مجموعه‌داران هنر در بازار»، «صنایع خلاق و اقتصاد هنر بنیان»، «کپی‌رایت و الزامات تجارت جهانی هنر» و «حراجی‌ها و بازارهای بین‌المللی هنر» به‌عنوان محور اعلام شده‌اند.

همچنین در این همایش به موقعیت اقتصاد هنر ایران و چالش‌های آن پرداخته خواهد شد و از پژوهشگران برای توسعه‌ی مباحث نظری و مطالعات میدا‌نی در اقتصاد هنر ایران در حوزه‌های مختلف، بویژه اقتصاد هنرهای تجسمی، با تأکید بر محورهای مورد نظر دعوت به ارائه مقاله می‌شود.

همایش «اقتصاد هنر در ایران» اسفندماه 93 در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد. آخرین فرصت ارسال چکیده مقالات به همایش 30 آذر و زمان برگزاری همایش اسفندماه 93 خواهد بود. پژوهشگران برای ارسال اصل مقالات تا 10 بهمن‌ماه فرصت دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلفن 66499772 با دبیرخانه تهران یا شماره 0713-2270927 با دبیرخانه شیراز ارتباط برقرار کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.arteconomics.ir مراجعه کنند.

نویسنده