نقاشی‌هاي «سرزمین من» در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه نقاشی «سرزمین من» عصر جمعه 14 آذر ماه در «گالری شماره یک» فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد.
نمایشگاه نقاشی «سرزمین من» توسط رها محسنی کرمانشاهی با نشان دادن 40 اثر به مناسبت چهلمین سالگرد فعالیتش در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد .
رها محسنی کرمانشاهی متولد 1339 در کرمانشاه ،نقاشی را از سال 1343 شروع کرده است و نزد پرویز ایزد پناه و رحیم نوه سی دوره های آموزشی نقاشی را گذرانده است .
وی تاکنون 70نمایشگاه انفرادی و جمعی در ایران و خارج از کشور برگزار کرده که از آن جمله می توان به شرکت در جشنواره ها و بینال های دوسالانه اشاره کرد.
محسنی کرمانشاهی همچنین در سال 1374 نقاش برگزیده در بینال دوسالانه تهران شد . وی در ادامه فعالیت های هنری خود چهار جلد کتاب از مجموعه آثارش و همچنین یک جلد کتاب آموزش نقاشی رنگ روغن از طبیعت با نام “نقاشی از طبیعت به شیوه محسنی کرمانشاهی” را نیز به چاپ رسانده است .
آثاری که از این هنرمند حوزه هنرهای تجسمی در فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت با الهام از سنگ های رسوبی و صخره ها در کوهستان های ایران و به صورت کاملا انتزاعی خلق شده اند.از ویژگی های این نمایشگاه همچنین نگاه خاص نقاش به نقاشی مینیاتور ، ابروباد ، و رنگ های فیروزه در دل سنگ ها می باشد.
گفتنی است نمایشگاه نقاشی رها محسنی کرمانشاهی به نام “سرزمین من” تا تاریخ 24 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران دایر می باشد و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 از این آثار در گالری شماره یک فرهنگسرا واقع در انتهای خیابان پاسداران، روبروی پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران دیدن نمایند.

منبع: برنا

نویسنده