گشایش دومین نمایشگاه هنرمحیطی

دومین نمایشگاه گروهی هنرمحیطی با عنوان «زمین و زمان» در نگارخانه‌ی «استاد ممیز» خانه‌ی هنرمندان ایران افتتاح شد.

به گزارش تندیس و به نقل از  ایسنا، دومین نمایشگاه «زمین و زمان» پس از دو سال برگزار شد و علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند جدیدترین آثار هنرمحیطی ایران را در این نمایشگاه ببینند.

آسیه محمدیان، مدرس دانشگاه و یکی از هنرمندان محیطی ایران است که مدیریت اجرایی دومین نمایشگاه «زمین و زمان» را برعهده دارد.

او درباره‌ی برگزاری این نمایشگاه گفت: نخستین نمایشگاه «زمین و زمان» سال 1391 در نگارخانه‌های پاییز، زمستان و استاد ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. ما قصد داریم از این پس، نمایشگاه «زمین و زمان» را هر دو سال یک‌بار داشته باشیم و هربار با ترکیبی جدید از هنرمندان و آثار هنری در زمینه‌ی هنر محیطی، این نمایشگاه برگزار شود.

1418835796804_IMG_0356این هنرمند محیطی همچنین با اشاره به نمایشگاه امسال در خانه‌ی هنرمندان ایران، افزود: آثاری از نمایشگاه «زمین و زمان 2» در قالب‌های ویدئو، چیدمان و عکس به‌نمایش درآمده‌اند. بهترین اتفاق برای ما دریافت پیام کارمان توسط مردم و مخاطبان است و آن هم چیزی نیست به‌جز توجه به محیط زیست که متأسفانه ما انسان‌ها در حال نابود کردن آن هستیم. امیدواریم مردم کمی بیشتر به این موضوع توجه کنند.

در این نمایشگاه، آثاری از محمود مکتبی، عاطفه خاص، نوشین نفیسی، گروه پنج‌باز، شهرناز زرکش، محمدمهدی متولی طاهر، فرزانه نجفی، فرانه جلالی، مهتاب قائمی‌منش، حمید نورآبادی، مسلم ابراهیمی، فرشته زمانی و آسیه محمدیان به‌نمایش درآمده است. این هنرمندان از شهرهای مختلفی مانند اصفهان، بابلسر، نیشابور، تهران و دزفول در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می‌توانند تا سوم دی‌ماه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، خانه‌ی هنرمندان ایران، نگارخانه‌ی «استاد ممیز» مراجعه کنند.

نویسنده