مجله تندیس بازمیگردد

مجله تندیس بازمیگردد
همزمان با انتشار مجدد نشریه تندیس، رویدادهایی به همین مناسبت توسط نشریه تندیس و نشر پیکره در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) رقم خواهد خورد.

چاپ مجله تندیس

پس از وقفه‌ای شش ماهه مجله تندیس این بار با قدرت بیشتر فعالیت های‌ خود را طی مراسمی از سر خواهد گرفت. این مراسم که بعدازظهر دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷ تا ۱۹ در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می شود،  با چند اتفاق همراه است.

محمد حسن حامدی مدیر مسئول مجله تندیس؛ در گفتگو با سایت تندیس، این رویدادها را به این شرح اعلام نمود:

۱-  برگزاری “نمایشگاه ۵۵۵۵ روز با تندیس” که به نمایش دستاوردهای علمی، فرهنگی و هنری نشریه تندیس و نشر پیکره در طی پانزده سال اختصاص دارد. در این مراسم استاد آیدین آغداشلو ، دکتر جواد مجابی و محمد حسن حامدی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

  ۲-  رونمایی از شماره جدید مجله تندیس ( شماره های توامان  ۳۷۱- ۳۷۲)

۳- رونمایی از کتاب “جستارهایی در تاریخ هنر”  اثر محمد حسن حامدی که در نشر پیکره به چاپ رسیده و حاصل پژوهش های چند ساله در حوزه هنرهای تجسمی ایران است.

۳- نمایشگاه “دو قرن هنر طراحی در ایران” شامل آثاری از گنجینه هنر طراحی ایران محفوظ در مجموعه تندیس.

محمدحسن حامدی در انتها ضمن قدردانی از تمام کسانی‌که در این مدت با عناوین مختلف حامی و همراه تندیس بوده اند و با پیشنهادات و انتقادات سازنده‌ی خود راهگشای مسیر شدند، تشکر نمود و از همگان برای حضور در مراسم رونمایی و بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

شایان ذکر است این مراسم و نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار خواهد شد و نمایشگاه دو قرن هنر طراحی تا ۱۲ مهر ماه برای بازدید علاقمندان در معرض نمایش است.

موزه هنرهای دینی امام علی(ع) در خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی،  بلوار اسفندیاری شماره ۳۵ واقع شده است.

چاپ مجله تندیس

نویسنده