فروش آنلاين انجمن هنرمندان نقاش ایران

همزمان با برگزاری نمایشگاه سالانه نقاشی و مجسمه توسط کمیته نمایشگاه‌های انجمن هنرمندان نقاش ایران، فروش آنلاین این آثار نیز آغاز شده است.
قدرت و فراگیری دنیای مجازی در عصر حاضر واقعیت غیرقابل انکاری است که در حوزه هنر برای همسو شدن با جامعه بین‌المللی و جذب مخاطبان هنری در هر گوشه از دنیا مورد توجه قرار گرفته است.
با توجه به حضور و جایگاه ویژه فضای مجازی و کاربرد اینترنت در زندگی امروزی، انجام فعالیت‌های هنری در این فضا برای ارتباط هر چه بیشتر مخاطبان و علاقه‌مندان و همچنین همگامی هنر ایران با جهان معاصر بسیار موثر خواهد بود.
همزمان با برگزاری نمایشگاه سالانه نقاشی و مجسمه توسط کمیته نمایشگاه‌های انجمن هنرمندان نقاش ایران که با حضور بیش از 300 هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز در تاریخ 22 تا 27 اسفند 1393 و 15 تا 20 فروردین 1394 در خانه هنرمندان ایران برپا شده، فروش آنلاین آثار در سایت www.OnlineArtGallery.ir از تاریخ 25 اسفند 1393 آغاز شده و تا اول خرداد 1394 ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه آنلاین این مجموعه (گالری آنلاین) این فرصت را برای مخاطبان آثار هنری ایجاد کرده است که از هر نقطه از جهان و در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانند به‌صورت آنلاین از آثار هنری دیدن کنند.
انجمن هنرمندان نقاش ایران از علاقه‌مندان دعوت می‌کند برای بازدید و خرید آنلاین آثار نمایشگاه تا اول خرداد 1394 به وب‌سایت «گالری آنلاین» به آدرس www.onlineartgallery.ir مراجعه کنند.

نویسنده